בניין המשרדים היוקרתי "Stern View" (הדמיה: קבוצת שטרן)
בניין המשרדים היוקרתי "Stern View" (הדמיה: קבוצת שטרן)

כן עוזב את העיר: רמת ישי מציעה מעטפת מנצחת לעסקים

לפעמים קצת יותר רחוק מהבית יכול גם להיות יותר קצר מהבית. במועצת רמת ישי ישמחו למשוך חברות ועסקים מחיפה והסביבה לאזור התעסוקה המתפתח של המועצה. כשהמרחק הוא 15 דקות נסיעה בלבד מצומת הצ'ק פוסט, זה מתחיל להיות מעניין... אבל זו רק נקודת הפתיחה ב-pitch של ראש המועצה עופר בן-אליעזר

פורסם בתאריך: 16.6.22 17:09

משרד הכלכלה והתעשייה הכריז על רמת ישי כאזור פיתוח א' להטבות מס למפעלי תעשייה ובכלל זה ייצור תוכנה, מתחילת שנת 2022. ההכרזה על רמת ישי כאזור פיתוח א' להטבות מס בתעשייה מצטרפת לשלל פעילויות והשקעות של המועצה והעומד בראשה, עופר בן-אליעזר, לעידוד העסקים ביישוב, כמו הקמת פורום בעלי עסקים, קיום מפגשים לבעלי עסקים בשיתוף עם מעו"ף עפולה, סיורי ראש המועצה וצוות המועצה בקרב עסקים ועוד.

אזור התעסוקה ברמת ישי (צילום: באדיבות קבוצת שטרן)

אזור התעסוקה ברמת ישי (צילום: באדיבות קבוצת שטרן)

בן אליעזר: "ההכרה באזור התעסוקה רמת ישי כאזור פיתוח א' להטבות מס לתעשייה מהווה נקודת ציון היסטורית חשובה בהתפתחות כלכלת רמת ישי. אנו פועלים להביא לרמת ישי מפעלים עם דגש על חדשנות וייצור תוכנה, כדי לייצר מקומות תעסוקה נוספים לחיזוק והמשך פיתוח אזור התעסוקה. מדובר באזור צעיר ומתפתח עם פוטנציאל לגיוס אנשי מפתח צעירים, מאזור העמק וחיפה".

 

 

יתרון חשוב נוסף הוא הרמה הגבוהה של בניין המשרדים היוקרתי "Stern View", המוקם בימים אלה ברמת ישי על ידי קבוצת שטרן. הבניין יכלול שטח בנוי של 16 אלף מ"ר, והוא יושלם בסוף 2022. מעבר לרמת הגימור הגבוהה וההקפדה על כל פרט, הפרויקט מציע מחירים דומים לאלה שניתן למצוא במת"מ חיפה. בנוסף, ניתן יהיה ליהנות גם מבריכה, חדר כושר, מסעדה בקומה האמצעית ושפע מקומות חנייה. בקרוב יצטרפו לאזור גם חברת ההייטק נקסטקום, שתיכנס לפרויקט נוסף באותו רחוב, וכן רשת OpenValley, המפעילה מרכזי צמיחה למיזמים במודל טיפוח ייחודי לחברות סטארט-אפ וארגונים הכולל גיוס משקיעים, קידום שיתופי פעולה עסקיים, ליווי מקצועי והכשרה.

החודש הכריזה חברת Cloudinary, המפתחת פלטפורמה לניהול מדיה, כי פתחה מרכז חדש ברמת ישי. זהו המרכז השני בארץ, שמתווסף למטה החברה הממוקם בפתח תקווה, ולסניפיה הנוספים בארה"ב, אסיה ואירופה. את המרכז החדש, שיאוכלס כבר בשבועות הקרובים, יאיישו עובדי החברה מכל המחלקות ובמגוון משרות.

בין היתרונות הנוספים של התרחקות קלה מחיפה לרמת ישי, כדאי לציין את הנגישות למקומות חנייה, נוף של מרחבים ירוקים פתוחים, כמות מוקדים קולינריים לא מבוטלת ובילוי לצעירים.

בן אליעזר: "רמת ישי הפכה לצומת מרכזי של אזור הצפון בזכות הנגישות הנהדרת שיצרו כביש 75 המוביל לחיפה וכביש 77 המחבר אותנו לכביש 6 מהצד האחד ולטבריה מהצד השני. בשורה התחתונה אני חושב שה-value for money באזור שלנו נוצר משילוב מנצח של הטבות ותמחור אטרקטיבי, מיקום ותמהיל איכותי של עסקים באזור התעסוקה שאנו מפתחים".

לפרטים נוספים, עמית: 054-7700466


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר