התחדשות עירונית ברוממה (הדמיה: אולין)
התחדשות עירונית ברוממה (הדמיה: אולין)

אחרי נווה שאנן: גם ההתחדשות העירונית ברוממה יוצאת לדרך

במסגרת תוכנית ההתחדשות העירונית של קבוצת נקסט אורבן כוזהינוף ברוממה ייהרסו שבעה בנייני רכבת ישנים, ובמקומם יוקמו שבעה בנייני יוקרה בסטנדרט בנייה גבוה, רצועות מסחר, צורכי ציבור וריאות ירוקות השומרות על האופי הייחודי של השכונה

פורסם בתאריך: 31.1.23 00:14

ההתחדשות העירונית ברוממה מתקדמת בצעדי ענק. אמש (שני) נערך כנס התחדשות עירונית של קבוצת נקסט אורבן כוזהינוף בהיכל הספורט רוממה. במהלך הכנס הוצג תכנון פרויקט ההתחדשות העירונית המסקרן בשכונת רוממה החדשה על ידי המתכנן אדריכל דני בסנוסוף ממשרד שוורץ-בסנוסוף אדריכלים.

כנס התחדשות עירונית בהיכל הספורט ברוממה

כנס התחדשות עירונית בהיכל הספורט ברוממה

במסגרת הפרויקט ייבנו כ-540 יחידות דיור חדשות בשבעה בניינים יוקרתיים המשלבים בנייה גבוהה ומרקמית לצד ריאות ירוקות ושימור ערכי השכונה. בנוסף, המתחם החדש יכלול רצועת מסחר וחללים לצורכי ציבור. את בעלי הדירות במתחם מייצג עו"ד שמוליק כהן ממשרד טיקוצקי, קנטור, דורון. את חברת נקסט אורבן כוזהינוף מייצגים עורכי הדין רון ברנט ועופר אבן ממשרד הורביץ, אבן, אוזן ושות׳.

 

 

יוסי כהן, מנכ"ל קבוצת נקסט אורבן כוזהינוף: "שכונת רוממה היא אחת מהשכונות הוותיקות והמוכרות בחיפה. השכונה הממוקמת בלב הכרמל הוותיק בתפר שבין הכרמל לשכונת נווה שאנן.

בעלי הדירות בשכונת רוממה הוותיקה מתגוררים במבנים ישנים שחלקם אף הוגדרו כמסוכנים ומשוועים להתחדשות העירונית. בכנס שהתקיים אמש הוצג החזון התכנוני של השכונה המשלב בין בנייה גבוהה למרקמית, צורכי ציבור, מסחר וריאות ירוקות כאשר הנוף הנצפה ממרפסות הבניינים החדשים ישתרע עד פסגת החרמון. אין לי ספק שהכנס מהווה צעד גדול למימוש התוכנית ובניית השכונה החדשה".

התחדשות עירונית ברוממה (הדמיה: אולין)

התחדשות עירונית ברוממה (הדמיה: אולין)

הכנס הנוכחי מצטרף לכנס נוסף של קבוצת נקסט אורבן כוזהינוף שהתקיים בסוף השבוע האחרון בנווה שאנן. תכנון המתחמים ברוממה החדשה וברחובות מימון ושמעוני הוצג לבעלי הדירות ויוגש לוועדה המחוזית. כאמור, התכנון במתחמים מבטא את החזון ועתיד העיר ובעיקר מגשים את החלום של בעלי הדירות.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. הרס מוחלט של הכרמל זה הצפי ל-2030

    היכונו לפקקים של שעה ביציאה מרחוב האורן.
    מה שקורה בחיפה בלתי נסבל כל קבלן מעמיס מאות דירות והעירייה לא מסוגלת אפילו לספק תחבורה ציבורית נורמלית כיום אז מה יהיה עם עוד אלפי תושבים

  2. מירבלה

    קבוצת אורבן קבוצה הזויה, עוד לא הקימו דבר וחצי ודבר וכבר מקבלת הד תקשורתי עצום. על כל פנים,
    בהצלחה עם קריסת התשתיות של פי 5 יחידות דיור על אותו השטח ואותם הכבישים והתשתיות.

  3. עמוס

    פח קליש . מתי ועד מתי .
    לכי כבר קיבינימט .
    הרסת את העיר.
    ומה עם כל שכונות החוף כשנכנסים לחיפה מרגישים את שנות ה 50 של המאה הקודמת לעומת טירת הכרמל שנמצאת בטנופה מטורפת בלי פפוליזם בונים יפה ומהר עם עוצמה . אין פלא שכולם בורחים לטירת הכרמל .
    עיר בושה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר