ישיבת המועצה הארצית לתכנון ובנייה (צילום: מינהל התכנון)
ישיבת המועצה הארצית לתכנון ובנייה (צילום: מינהל התכנון)

פורום ה-15: מפסיקים את השביתה בוועדות התכנון "לעת עתה"

על אף שכל דרישות השלטון המקומי באשר לחוק ההסדרים לא כובדו, פורום ה-15 הודיע כי הוא מפסיק לעת עתה את השביתה במוסדות התכנון: "לאחר החג יתכנס הפורום כדי להחליט על המשך צעדי המאבק נגד חוק ההסדרים"

פורסם בתאריך: 28.3.23 14:13

פורום ה-15 הודיע היום (שלישי) כי על אף שכל דרישות השלטון המקומי באשר לחוק ההסדרים לא כובדו, הוא מפסיק לעת עתה את השביתה במוסדות התכנון.

בתחילת השבוע שעבר השבית פורום ה-15 (הערים העצמאיות בישראל), שבו חברה עיריית חיפה, את פעילותן של ועדות התכנון המקומיות מכיוון שהממשלה לא הסירה את פרקי הלאמת הארנונה, התשתיות הלאומיות ותכנון ובנייה מהצעת חוק ההסדרים.

 

 

נוסף על השבתת פעילותן של ועדות התכנון, לא ניתן מענה טלפוני או מענה בדואר אלקטרוני ולא היתה קבלת קהל. כמו כן לא התקיימו ישיבות עם יזמים, עם קבלנים, עם פקידי ממשלה ועם רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), וגם מחלקות ואגפי התכנון של העיריות ומהנדסי הערים, כולל מחלקות הרישוי של העיריות ומהנדסי הערים; לא הנפיקו או מסרו היתרי בנייה, אישורי תחילת עבודה, אישורים לרישום בטאבו וכו'.

"חוק ההסדרים עבר אמש בקריאה ראשונה, כאשר כל דרישות השלטון המקומי לא כובדו", נכתב בהודעה שפרסם הפורום, "עם זאת, מאחר וממילא לא צפויים דיונים בכנסת על חוק ההסדרים עד חג הפסח, פורום ה-15 החליט להפסיק לעת עתה את השביתה, ולאחר החג יתכנס כדי להחליט על המשך צעדי המאבק נגד חוק ההסדרים".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר