"שתית בשדרה" בנאות אפק בקרית ביאליק (הדמיה: איבולב מדיה)
"שתית בשדרה" בנאות אפק בקרית ביאליק (הדמיה: איבולב מדיה)

חברת שתית השיקה את משרד המכירות בפרויקט "שתית בשדרה" בקרית ביאליק

החברה, שזכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל, תבנה בשכונה שבעה בניינים, בהם בנייני בוטיק של שש קומות בלבד לצד רבי קומות עם כ-250 יחידות דיור על שני מגרשים בשטח של 15.5 דונם. כל מגרש מתוכנן כקומפלקס פרטי, ויכלול מפרט טכני עשיר במיוחד

פורסם בתאריך: 3.4.23 14:07

בסוף שבוע האחרון, השיקה חברת שתית את משרד המכירות החדש שלה בפרויקט "שתית בשדרה" בשכונת אפקה בקרית ביאליק בנוכחות רב השכונה הרב אהרון לסרי, הרב לייזר קליין, אדריכלי הפרויקט אבריל את אבריל, יועצים ומכובדים נוספים.

החברה, שזכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל, תבנה בשכונה שבעה בניינים, בהם בנייני בוטיק של שש קומות בלבד לצד רבי קומות עם כ-250 יחידות דיור על שני מגרשים בשטח של 15.5 דונם. כל מגרש מתוכנן כקומפלקס פרטי, ויכלול מפרט טכני עשיר במיוחד.

מימין: הרב לייזר קליין, שלום שטרית והרב אהרון לסרי.בהשקת משרד המכירות (צילום: יח"צ)

מימין: הרב לייזר קליין, שלום שטרית והרב אהרון לסרי (צילום: יח"צ)

המשרדים החדשים, הממוקמים בכניסה לשכונה, יאפשרו לרוכשים להתרשם ממגוון הדירות שמוכרת החברה בשכונה ואף לראות בשטח איפה יקנו את דירת חלומותיהם.

 

 

בהיצע הדירות: דירות שלושה חדרים בשטח של כ-80 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר, שיימכרו במחיר של החל מ-1.485 מיליון שקלים;  דירות ארבעה חדרים בשטח של כ-100 מ"ר עם 14 מ"ר מרפסת, שיימכרו במחיר של החל מ-1.67 מיליון שקלים; דירות 5 חדרים בשטח של כ-118 מ"ר עם 14 מ"ר מרפסת, שיימכרו במחיר של החל מ-1.895 מיליון שקלים. נוסף על דירות אלו, מתוכננות בפרויקט דירות שישה חדרים בשטח של כ-138 מ"ר עם 14 מ"ר מרפסת – החל מ-2.153 מיליון שקלים, דירות גן – החל מ-2.064 מיליון שקלים וכן פנטהאוזים של 5 חדרים בשטח של 149 מ"ר עם מפרסת של 86 מ"ר, הכוללים אבזור ברמה הגבוהה ביותר. הם עתידים להימכר ב-3.15 מיליון שקלים.

קרית ביאליק נהנית מתנופת בנייה משמעותית בזכות שכונת נאות אפק החדשה, הנבנית ממזרח לכביש 22 בחיבור ישיר למנהרות הכרמל וחיבור מהיר לעכו, לחיפה וצפונה לכביש 79, המוביל ישירות לכביש 6. שכונת נאות אפק צופה לנוף מרהיב של הגליל והעמקים ונהנית מריאה ירוקה וגדולה, בזכות הקרבה לשמורת הטבע עין אפק. במקביל לבניית אלפי הדירות, הושם דגש על פיתוח תשתיות ומערכת תנועה, לרבות שדרוג דרכי הגישה לשכונה באמצעות גשרים ושבילי אופניים מצפון ודרום והקמת מוסדות ציבור, תוך הקפדה על שלביות ההקמה. בפרויקט של חברת שתית, נלקחו בחשבון כל צורכי המשפחה המודרנית.

שלום שטרית, מבעלי חברת שתית בירך את העובדים ואת האורחים שנכחו באירוע ואמר: "אני שמח לבנות דירות שזוגות צעירים ומשפרי דיור יוכלו ליהנות מהן. קרקעות הן דבר נדיר במדינה שלנו, ואנחנו, שעוסקים בפיתוח הארץ, שמחים תמיד להיות חלק מבניית שכונות חדשות".

שטרית הודה לעובדי החברה על ההשקעה והעבודה שקשה שהם משקיעים מדי יום. "בזכותכם אנחנו עומדים פה היום", אמר.

הרב לייזר והרב לסרי קבעו את המזוזה. האירוע הסתיים בהרמת כוסית לחג הפסח.

שעות פעילות משרדי המכירות: ימים א'-ה', בין השעות: 18:00-09:00, ו', בין השעות: 13:00-09:00

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר