נאות פרס ב' (תכנון: שורץ בסנוסוף אדריכלים; הדמיה: רן צרפתי)
נאות פרס ב' (תכנון: שורץ בסנוסוף אדריכלים; הדמיה: רן צרפתי)

אושרו היתרים לעוד 1,000 יחידות דיור בנאות פרס ב'

כך יודעים שהבחירות בפתח: ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של עיריית חיפה אישרה חמישה מתחמים למגורים, הכוללים קרוב ל-1,000 דירות חדשות, בנאות פרס ב'. הפרויקטים ישלבו רבי קומות של 25-24 קומות מעל קומת מסחר ומבנים של שמונה קומות מעל חניון תת קרקעי. חלק מהדירות ישווקו בתוכנית "מחיר למשתכן"

פורסם בתאריך: 12.7.23 12:37

הבחירות מתקרבות, ואיתן ניסיונותיה של עיריית חיפה להראות עשייה: מדוברות העירייה נמסר כי ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה בישיבתה אתמול (שלישי) חמישה מתחמים נוספים למגורים, הכוללים קרוב ל-1,000 יחידות דיור חדשות, בשכונת נאות פרס ב'.

כזכור, לפני כשבועיים בישרה העירייה על כך שוועדת המשנה אישרה שני פרויקטים ראשונים בשכונה החדשה, ששניהם הם במסגרת מכרז "מחיר למשתכן".

מהעירייה נמסר כי הבנייה בפרויקטים החדשים תהיה רוויה מרקמית ותשלב רבי קומות של 25-24 קומות מעל קומת מסחר לצד מבנים של שמונה קומות מעל חניון תת קרקעי משותף. הדירות שייבנו במבנים אלו ישווקו בחלקן במסגרת תוכנית "מחיר למשתכן" ויהיו בגדלים שונים של שלושה-שבעה חדרים.

 

 

מהנדס העיר אריאל וטרמן: "זו המנה השנייה בהיקף גדול, שמהווה חלק מהרכבת הפאזל של השכונה. פרויקט זה מהווה חלק מהשדרה המסחרית המרכזית של השכונה, שתהיה עם הקמתה המרחב הפעיל של אחת מהשכונות הגדולות בחיפה עם כ-30,000 תושבים חדשים שיתווספו לעיר, רובם משפחות צעירות. הקמת התשתיות מתבצעת כעת לאחר שנים של עיכוב בהקמת תשתיות העל על ידי המדינה, וזה רגע משמח ביותר עבור העיר ועבור הזוכים בהגרלות".

 

שכונת נאות פרס ב' (הדמיה: שוורץ-בסנוסוף אדריכלים)

שכונת נאות פרס ב' (הדמיה: שוורץ-בסנוסוף אדריכלים)

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר