ניר קלינגר ואורן שטרלינג. ויואב כץ שותק (צילום: צלמוס, משה מעוז)
ניר קלינגר ואורן שטרלינג. ויואב כץ שותק (צילום: צלמוס, משה מעוז)

קלינגר הורה לשחקנים לנתק מגע משטרלינג

אל מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר הגיע מידע ולפיו המנכ"ל אורן שטרלינג מפעיל לחץ על הבעלים יואב כץ לא להיענות לדרישותיו ומנסה לשכנעו לנהל משא ומתן עם מאמנים אחרים. בתגובה הוא חסם אותו בטלפון שלו והורה למדר אותו

פורסם בתאריך: 25.6.18 15:05

הפועל חיפה תפתח היום (שני) בשעה 18:00 את אימוניה לקראת העונה הבאה וההשתתפות במוקדמות הליגה האירופית, אך על החגיגה מעיבה תקרית חדשה בין המאמן ניר קלינגר למנכ"ל אורן שטרלינג. גורמים במועדון מספרים כי קלינגר חסם את שטרלינג בטלפון שלו והורה לשחקנים ולצוות המקצועי לנתק ממנו מגע.

"קלינגר נתן הוראה חד משמעית ששטרלינג לא יידע, לא ישמע ולא יעשה דבר שקשור לשחקנים או לצד הספורטיבי", אמר גורם בכיר במועדון.

ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי אל קלינגר הגיע מידע ולפיו שטרלינג מפעיל לחץ על הבעלים יואב כץ לא להיענות לדרישותיו של המאמן באשר לחוזהו ומנסה לשכנע את כץ לנהל משא ומתן עם מאמנים אחרים.

מערכת היחסים העכורה בין השניים החלה כבר בעונה שעברה, ובין המאמן למנכ"ל נרשמו כמה עימותים, חלקם לעיני השחקנים ואנשי המועדון. כזכור, 24 שעות לפני משחק גמר גביע המדינה הורה קלינגר לא להרשות לשטרלינג לשהות עם הקבוצה במלון, וזה נאלץ ללון במלון אחר.

פניית האתר לשטרלינג כדי לקבל את תגובתו לא נענתה.

 

 

ובתוך כך, לאימון הראשון צפויים השחקנים לעלות ללא מדי אימון. בתום העונה הסתיים החוזה בין המועדון לחברת ציוד הספורט דיאדורה, ומאז לא נחתם הסכם עם ספקית ציוד כלשהי. בשבועות האחרונים נבחנו כמה חלופות, אך גם במקרה הזה מאבקי הכוחות בין המנכ"ל שטרלינג לסגנו של כץ דורון אוסידון מונעים סיכום עם חברה כלשהי, והעניין תקוע.

בהפועל היה מי שהציע להשתמש בינתיים במדי אימון ומשחק מהעונה שעברה, אך אז התברר שרוב מדי האימון התבלו ואינם ראויים לשימוש ושמדי המשחק נזרקו כולם לאוהדים במשחקי סיום העונה החולפת.

דובר הפועל נועם רגב סירב להגיב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ראובן האדום

    כידוע יצחק גולדשטיין הכתב אוהד מכבי חיפה ומחפש להכפיש את הפועל חיפה לפני תחילת האימונים .אירופה והליגה.קחו זאת בערבוח מוגבל.

  2. איציק

    אורן כך את הרגליים שלך ולך לקיבינימט חתכת שמגג בסך הכל היית אוהד שישב ביציע 5 או 9 לא מבין את הטעויות שמחפש אנשים שמחפשים תואר להגיד אני ואני כץ שלח אותו ליציע שיחזור להיות אוהד ואין צורך בליצנ חצר שמחפש כותרות מקומו של קליניגר יציב ואיתן ורק איתו בקבוצה ורצוי מאוד שתלך ליציע אדון כץ הנכבד אין צורך לאייש את התפקיד באדם כזה או אחר יש את סגן הנשיא שעד כה עשה עבודה טובה ונראה שממשיך לעשות כל הגן ילדים הזה בכל עונה מחדש לא מכובד מר כץ צריך שקט תעשייתי ונפשי שהקבוצה תתנהל ברוגע וכמה שפחות תקשורת זכור התקשורת לא אוהבת אדום דפדף בהסטורי של כל המועדונים באדום וראה מה התקשורת גורמת ומעבר לזה חדר הלבשה הוא שטח קבוצחי סגור ויש להחתים שכל המדליף יתן את הדין וכל זה בהסכם ההתקשרות בין המועדון וכל הצוות והשחקנים רק בדרך זו תמנע את כל האנטריגות וכאבי ראש האמן לי כץ תעשה טובה לך למערכת ואוהדים שאכפת להם אני אוהד מעבר לחמישים שנה בארץ ובחו"ל

  3. בועז

    קודם כל השטרלינג הזה מסוכסך עם כולם מה הקטע וגבר שני לתת לקלינגר אולטימטום של יומיים או כן או להתראות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר