שרון מימר במשחק מול בית”ר ירושלים. הקהל בורח מהיציעים (צילום: צלמוס)
שרון מימר במשחק מול בית”ר ירושלים. הקהל בורח מהיציעים (צילום: צלמוס)

לא רק את אמון הקהל: מימר מאבד את חדר ההלבשה

חלק גדול משחקני הפועל חיפה לא מעריך את יכולתו המקצועית של שרון מימר. השחקנים זועמים על השינויים התכופים שעורך המאמן בהרכב ועל ניהול המשחק שלו

פורסם בתאריך: 24.3.19 10:16

לאחר שמאמן הפועל חיפה שרון מימר איבד את אמונם של אוהדי הקבוצה, נראה שהוא איבד גם את חדר ההלבשה, וחלק גדול משחקני הקבוצה לא מעריך את יכולתו המקצועית ואת ניהול המשחק שלו.

כבר לפני שבועיים, במחצית משחק הליגה האחרון בעונה הסדירה מול הפועל רעננה, התווכח הבלם הרומני גבריאל תמאש עם מימר על ההרכב שהעלה המאמן ועל הצבתם של השחקנים על המגרש. תמאש הוא רק הבורג המרכזי בקרב מתנגדיו של מימר, והוא מוביל חבורה של שחקנים שכועסים על השינויים התכופים שעורך המאמן בהרכב הקבוצה.

 

 

לפני שבועות אחדים מחק מימר את גל אראל שממעט לשחק, ובזמן האחרון סובל גם בן אז’ובל מהיעדר קרדיט מצד מאמנו, אבל ההתמרמרות הגדולה ביותר בקרב השחקנים היא העובדה שגילי ורמוט, אחד מהבולטים בקבוצה, מוחלף מדי משחק ולא זוכה לשחק 90 דקות מלאות. גם במשחק התיקו מול בית”ר ירושלים ביום ראשון (0:0) החליף מימר את ורמוט בדקה ה־76 בראדו גינסארי וזכה לקריאות בוז מהקהל, למרות שניסה להסביר לאוהדים בתנועות ידיים כי השחקן סובל ממתיחה בשריר.

למשחק הגיעו 2,900 צופים בלבד – כמחציתם אוהדי בית”ר – והדבר מלמד על בריחת הקהל האדום, ובעיקר בעלי המנויים שבהם, לנוכח יכולתה של הקבוצה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אדומי

    העיקר ש"במועדון מאוד מרוצים מהמאמן ורוב הסיכויים שחמשיך"

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר