אליסון דוס סנטוס. לא מוותר על סנט (צילום: ניר קידר)
אליסון דוס סנטוס. לא מוותר על סנט (צילום: ניר קידר)

דוס סנטוס דורש 300,000 דולר כדי לעזוב

הבלם הברזילאי של מכבי חיפה אליסון דוס סנטוס לא מוכן לוותר על שכרו בעונה הבאה גם במחיר של ישיבה ממושכת על הספסל או ביציע. גל אלברמן יחתום עד סוף השבוע כעוזרו של מרקו בלבול

פורסם בתאריך: 11.7.19 08:56

אליסון דוס סנטוס הבהיר למכבי חיפה כי הוא יסכים לעזוב את הקבוצה רק אם יקבל את מלוא שכרו לעונה הקרובה שנאמד ב־300,000 דולר, ולא – הוא יישאר במכבי גם אם הדבר יעלה לו בישיבה על הספסל או ביציע.

כזכור, בתום העונה שחלפה הודיעה מכבי לבלם הברזילאי שהוא לא נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי וביקשה ממנו לחפש לעצמו קבוצה אחרת. דוס סנטוס דחה הצעות מבני יהודה ומהפועל כפר סבא שהיו מעוניינות בשירותיו אך בסכומים נמוכים באופן משמעותי מאלה שמובטחים לו בחוזהו עם מכבי. יצוין כי כבר בחודש ינואר ביקשה הקבוצה לשחרר את דוס סנטוס אך הוא סירב, ולמרות שמיעט מאוד לשחק עד לתום העונה נראה כי הוא נחוש להישאר בחיפה. במכבי הוחלט לא להשלים שכר לשחקנים תחת חוזה שמשוחררים מהקבוצה, ובשלב זה היא “תקועה” עם שחקן שהיא לא מעוניינת בו.

בשל אותה ההחלטה התעכבה החתימה של אופיר מזרחי בס.כ נס ציונה. השחקן דרש שמכבי תשלים את שכרו בנס ציונה אך במועדון לא נכנעו, ואתמול (רביעי) הוא חתם בקבוצתו החדשה.

 

 

גל אלברמן שפרש מפעילות סיכם על הצטרפותו לצוות המקצועי כאחד מעוזריו של המאמן מרקו בלבול, והוא אמור לחתום על חוזה במכבי ולהחליף את איתי מרדכי שעבר לאמן בהפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. מרדכי ממתין להחלטתו של בלבול מי משחקני הסגל ישוחרר כדי לצרפם לקבוצתו החדשה. אגב, רועי מרדכי, בנו של עוזר המאמן לשעבר שעזב במהלך העונה את קבוצת הנוער לאחר שלא קיבל דקות משחק מהמאמן המפוטר אריק בנדו, שב לקבוצה שאותה ידריך בעונה הבאה בני לם.

ביום שלישי תיערך האזכרה השנתית לשוער מכבי חיפה ונבחרת ישראל אבי רן במלאת 32 שנים למותו הטרגי. רן נהרג בתאונת שיט בכנרת כשהיה רכוב על אופנוע ים ונפגע מסירת מרוץ.

 


 

 


אליסון דוס סנטוס. לא מוותר על סנט (צילום: ניר קידר)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר