אייל טרטצקי. "כמו שחקנים רבים שעזבו את הפועל הייתי חייב להגיש תביעה"
אייל טרטצקי. "כמו שחקנים רבים שעזבו את הפועל הייתי חייב להגיש תביעה"

טרטצקי הגיע לדרבי אך לא קיבל מנוי: "בושה למועדון"

כמו רבים משחקני העבר של הפועל חיפה זכאי הקפטן לשעבר למנוי למשחקי הקבוצה. כשהגיע עם ילדיו לדרבי הוא התבשר כי לא הוקצה לו מנוי

פורסם בתאריך: 4.9.19 10:08

אייל טרטצקי, לשעבר קפטן הפועל חיפה ועוזר מאמן בקבוצה, הושפל בשבת על ידי מועדון נעוריו ולא הורשה להיכנס לדרבי מול מכבי חיפה (0:0). לדבריו, הסיבות לכך הן תביעה שהגיש בעבר נגד המועדון ומעברו למ.ס רובי שפירא חיפה לחצי עונה.

בקיץ החליטה הפועל להעניק מנוי שנתי לכל שחקני העבר שלה ששיחקו בשורותיה יותר מ־40 משחקי ליגה. אלה הוזמנו לשלוח מייל למועדון, לבקש את המנוי ולהגיע לדרבי שהיה משחקה הביתי הראשון העונה של הפועל.

"פעלתי כפי שנדרש מאיתנו ושלחתי מייל למועדון", סיפר טרטצקי ל"כלבו", "כשלא נעניתי פניתי לדובר נועם רגב שהשיב תשובה מעורפלת. בעבר, כשהגעתי ל־100 משחקי ליגה, קיבלתי מהפועל גביע, כך שזו לא הסיבה לכך שלא קיבלתי מנוי".

 

 

טרטצקי, שלפני כשנה עבור לגור במרכז, הגיע לדרבי עם ילדיו, שאחד מהם שיחק במחלקת הנוער של הפועל עד לפני שנה. כשהם הגיעו לדלפק לאסוף את המנוי הוא נדהם לשמוע כי זה לא הוקצה לו.

"אני – ששיחקתי עשרות משחקים בהפועל, ששימשתי עוזר מאמן ושרכשתי לשחקנים ציוד על חשבוני כי מישהו לא רצה לממן אותו – זה מה שמגיע לי? כמו שחקנים רבים שעזבו את הפועל הייתי חייב להגיש תביעה. זו בושה למועדון".

רגב סירב להגיב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר