ז’אנדו פוקס. באלאבס לא מבינים איך הוא משמש שחקן ספסל בליגה הישראלית החלשה (צילום: צלמוס)
ז’אנדו פוקס. באלאבס לא מבינים איך הוא משמש שחקן ספסל בליגה הישראלית החלשה (צילום: צלמוס)

באלאבס מאוכזבים ממעמדו של פוקס במכבי

לנוכח דקות המשחק המועטות שמקבל הקשר הקאמרוני ז’אנדו פוקס במכבי חיפה, שוקלת דפורטיבו אלאבס להעבירו בחלון ההעברות לקבוצה מהליגה השנייה בספרד

פורסם בתאריך: 10.11.19 07:06

דפורטיבו אלאבס הספרדית מחפשת קבוצה בליגה השנייה בספרד לז’אנדו פוקס, אשר מושאל ממנה למכבי חיפה, ואם הוא לא יקבל דקות משחק משמעותיות עד לחלון ההעברות בינואר, הוא לא יישאר במכבי.

אלאבס השאילה את הקשר הקאמרוני בן ה־21 למכבי כדי שיזכה בדקות משחק ויתחשל לקראת חזרה לספרד, וראשיה אינם מרוצים מכך שפוקס הוא שחקן ספסל בליגה הישראלית החלשה.

פוקס שיחק בעונה שעברה 22 משחקי ליגה בסושו מהליגה השנייה בצרפת, וממנה הוא נמכר לאלאבס. מכבי שילמה כ־250,000 יורו על השאלתו עד לסוף העונה ואף קיבלה אופציה לרכוש אותו. בקבוצה טוענים כי ההחלטה של המאמן מרקו בלבול לא לתת לפוקס דקות רבות יותר היא נכונה, שכן השחקנים בעמדה שלו מצדיקים את דקות המשחק שהם מקבלים.

פוקס מאוכזב מאוד ממעמדו, אך לדבריהם של שחקנים במכבי הוא מבין כי הקבוצה מנצחת ומפגינה יכולת טובה בלעדיו, ומודע לכך שסיכוייו לתפוס מקום של קבע בהרכב אינם גדולים.

 

 

במכבי מקווים כי עד למשחק מול בית”ר ירושלים ביום ראשון יימכרו כל הכרטיסים והאיצטדיון יהיה מלא ב־30,000 צופים. בשל אירועי משחק השלום, שבו ספג יוסי בניון שריקות בוז בכל פעם שבה הוא נגע בכדור, החליטה המשטרה להכפיל את כוחות האבטחה במגרש ומסביב לאיצטדיון, ו־250 שוטרים ועוד 400 מאבטחים ישמרו על הסדר במשחק. בניון, שמשמש כמנג’ר של בית”ר, יחזור עם קבוצתו לחיפה, וצפוי לספוג גם הפעם קריאות גנאי וקללות, ובמשטרה לא לוקחים סיכונים ויקפידו שאוהדי שתי הקבוצות לא ייגררו לאלימות.

בצוות המקצועי של מכבי מאוכזבים מכך שרמי גרשון שוב פצוע, והרימו ידיים בכל הנוגע לכשירותו. במכבי כבר הבינו שההשקעה הכספית האדירה שהושקעה בהחתמתו ירדה לטמיון, והמועדון ינסה להשתחרר מחוזהו בחלון ההעברות ולהעבירו לקבוצה אחרת ש”תהנה” משירותיו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר