ג’ף רוזן. יש אירופה? (צילום: צלמוס)
ג’ף רוזן. יש אירופה? (צילום: צלמוס)

רוזן ביקש סיוע מהעירייה כדי לשחק באירופה

למרות שאין בכוונתו לוותר על המסע השנתי לארצות הברית, הבעלים של מכבי חיפה ביקש ג’ף רוזן מעיריית חיפה סיוע כספי כדי להשתתף בעונה הבאה במפעל אירופי

פורסם בתאריך: 17.1.20 08:27

הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן פנה לעיריית חיפה וביקש סיוע כדי להשתתף בעונה הבאה במפעל אירופי, אם הקבוצה תזכה בכרטיס לאירופה או תקבל הצעה ממינהלת הליגה להשתתף באחד מהמפעלים.

בכל מקרה, רוזן לא מתכוון לוותר על מסע המשחקים השנתי של הקבוצה נגד קבוצות מה־NBA אלא מעוניין לשלב את המסע לארצות הברית עם השתתפות במפעל אירופי. אחת מהסיבות לכך היא כלכלית – מינהלת הליגה נותנת מענק של 500,000 שקל לכל קבוצה שמשחקת באירופה. עלות ההשתתפות במפעלים השונים נאמדת ב־1.3 מיליון שקל, וההחלטה אם לשחק בסופו של דבר באירופה תתקבל רק לאחר שהעירייה תודיע אם היא תסייע למכבי ובאלו סכומים.

בינתיים ממשיכה מכבי להתבסס בצמרת הטבלה, ולאחר הניצחון על הפועל באר שבע (80:95) היא עם מאזן חיובי של שמונה ניצחונות מול שבעה הפסדים. מייקל בריסקר קלע 15 נקודות במשחק הבכורה שלו בירוק, וכעת מתברר כי מכבי ביקשה מהפועל תל אביב אופציה לשאול אותו גם בעונה הבאה, אבל בתל אביב, שבשורותיה יש לו חוזה לשלוש שנים, סירבו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר