מרקו בלבול. זה לא בהכרח עונש (צילום: צלמוס)
מרקו בלבול. זה לא בהכרח עונש (צילום: צלמוס)

בלבול הורחק ממשחק אחד

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו - חיפה והקריות", מאמן מכבי חיפה לא יעמוד על הקווים במשחק מול הפועל תל אביב לאחר שהקבוצה איחרה לעלות למגרש בשלוש הזדמנויות שונות

פורסם בתאריך: 11.3.20 15:41

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק ביום שני מול הפועל תל אביב לאחר שהורחק היום (רביעי) למשחק אחד בעקבות עבירה שלישית של איחור בעלייה למגרש.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות" כבר לפני עשרה ימים, על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל חל איסור על עלייה באיחור לפתיחת משחקים או מחציות, ולאחר שלושה איחורים מוזמן המאמן לוועדת משמעת מתוקף תפקידו כאיש המרכזי בצוות המקצועי, כאשר העונש הוא הרחקה ממשחק אחד. עד כה איחרה מכבי לעלות למגרש כבר ארבע פעמים, אך בפעם השלישית – במשחק מול הפועל חדרה בסיבוב הראשון – הצליחה מכבי להוכיח כי האיחור לא אירע באשמתה, והזימון לוועדת המשמעת בוטל.

 

 

במשחק הרדיוס מול הפועל באר שבע (0:4) ביום ראשון שעבר שוב איחרה מכבי לעלות למגרש, ובלבול זומן לוועדת משמעת ונקנס ב-3,000 שקל. במחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל זעמו על הדיין צחי נמירובסקי שלא הרחיק את המאמן ממשחק אחד, וזאת למרות שמצא אותו אשם בעלייתה של קבוצתו באיחור לשלושה משחקים.

בהתאחדות טענו כי על פי התקנון, האחריות בעליית הקבוצה למגרש היא של המאמן, ובמקרה כזה לא אמור להיות לדיין כל שיקול דעת והוא מחויב להרחיק את המאמן ממשחק אחד. תובע ההתאחדות עו”ד ניר רשף לא קיבל את פסיקתו של נימרובסקי וערער על ההחלטה, והיום עמד בלבול שוב לדין והורחק ממשחק אחד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר