מרקו בלבול. אחריות שילוחית (צילום: צלמוס)
מרקו בלבול. אחריות שילוחית (צילום: צלמוס)

בלבול עשוי להיענש בהרחקה מהמשחק מול הפועל תל אביב

מכבי חיפה איחרה לעלות למגרש במשחק מול הפועל באר שבע בפעם הרביעית העונה, והמאמן מרקו בלבול שנושא באחריות על כך יועמד מחר לוועדת משמעת של ההתאחדות לכדורגל. אם יימצא אשם הוא יורחק מהמשחק מול הפועל תל אביב

פורסם בתאריך: 3.3.20 16:15

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול עלול לספוג עונש הרחקה ממשחק אחד שיגרום לו להיעדר מהמשחק הראשון בפלייאוף העליון – ביום שני מול הפועל תל אביב.

על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל חל איסור על עלייה באיחור לפתיחת משחקים או מחציות, ולאחר שלושה איחורים מוזמן המאמן לוועדת משמעת מתוקף תפקידו כאיש המרכזי בצוות המקצועי, כאשר העונש הוא הרחקה ממשחק אחד. עד כה איחרה מכבי לעלות למגרש כבר ארבע פעמים, אך בפעם השלישית – במשחק מול הפועל חדרה בסיבוב הראשון – הצליחה מכבי להוכיח כי האיחור לא אירע באשמתה, והזימון לוועדת המשמעת בוטל.

במשחק הרדיוס ביום ראשון מול הפועל באר שבע (0:4) שוב איחרה מכבי לעלות למגרש, ובלבול זומן לוועדת משמעת שאמורה להתקיים מחר (רביעי). למרות שהקבוצה תשחק מחר מול באר שבע בשלב רבע גמר גביע המדינה, הדיון לא נדחה, ואם מכבי תימצא אשמה יורחק בלבול מהמשחק מול הפועל תל אביב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ענת הופמן בת גלים

    בכדורגל מאמן שלא עומד בציפיות מורחק מהמגרש.אבל לא כך במגרש המוניציפאלי.
    ראש עיריית חיפה אינה מגיבה למכתבים ממני ומתושבים רבים אחרים.לדעתי הם כולם מתוייקים אצלה בפח הזבל ,והיא ממשיכה בתפקידה כאילו כלום.
    מבקר העירייה לא עוסק בזוטות כמו איכות השירות לציבור.
    בראש האגף לשירות הציבור עומדת פקידה שגם היא לא עונה על מכתבים,אז כל מה שנותר לעשות זה לזכור טוב טוב שעיריית חיפה הנוכחית חייבת שנוי דרמטי .
    אני מתכוונת לגייס את כל מה שיש לי כדי למנוע המשך כהונה ממי שמצפצפים עלי ומגלים אדישות למצוקה שלי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר