אסף רוזנבלט
אסף רוזנבלט

מכבי שוקלת לתבוע את אלון: "דבריו שקריים"

בעקבות המכתב ששלח יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון למכבי חיפה, שבו נטען כי שכרם של שחקני הקבוצה למחצית הראשונה של חודש מרץ לא שולם, אומר נציג הבעלים אסף רוזנבלט: "שלחתי לרשות לבקרת התקציבים את כל האישורים של הבנקים על העברת הכספים. נבדוק את המשך הטיפול באלון"

פורסם בתאריך: 15.4.20 09:44

"הדברים של יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון הם שקריים" – כך מגיב נציג הבעלים של מכבי חיפה רו"ח אסף רוזנבלט לדרישה של אלון מהקבוצה לשלם לשחקניה את משכורת מחצית חודש מרץ עד שהוצאו לחל"ת.

לדבריו של רוזנבלט, "אלון לא פנה במייל ישיר אלי אלא לכתובת של הקבוצה בידיעה שהמשרד סגור בשעת ערב, ולא בדק את הדברים איתנו לפני שהוציא את המכתב ורץ להפיץ אותו בתקשורת. שלחתי לרשות לבקרת התקציבים את כל האישורים של הבנקים על העברת הכספים לחשבונותיה של השחקנים, ולאחר שזו תאשר את הדוחות נבדוק את המשך הטיפול באלון". כעת בוחנים בקבוצה את האפשרות להגיש תביעת דיבה נגד אלון.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי שחקן הקבוצה גיל אמיתי פנה ביום שני לרוזנבלט והודיע לו כי משכורתו לא הועברה לחשבון הבנק שלו. רוזנבלט בירר עם שחקנים נוספים אם הם קיבלו את משכורותיהם, ואלה השיבו בחיוב. לאחר בירור עם הבנק הועברה משכורתו של אמיתי לחשבונו. אלא שבשעות הערב של אותו היום שלח אלון את מכתבו לקבוצה.

 

 

“בשם שחקני הקבוצה הרינו פונים אליכם בעניין שבנדון", כתב אלון, " לאחר בדיקה שביצענו מול שחקני הקבוצה מצאנו כי הנכם חייבים לשחקנים תשלום משכורת חודש מרץ 2020 עד ליום שבו הוצאו באופן רשמי לחל”ת, לרבות אי תשלום הפרשות לקרנות פנסיה וכן זכויות המגיעות לכל שחקן באשר הוא. אין ספק כי השחקנים זכאים לשכרם במועד הקבוע, דהיינו לא יאוחר מ-9 באפריל. בכל מקרה, כל איחור שהוא בתשלום שכר לשחקן גורר אחריו תשלום פיצויי הלנה המתווספים לקרן החוב. יודגש כי משבר נגיף הקורונה לא רלוונטי לכך שלא שילמתם לשחקנים עד היום את המשכורות הנ”ל, לנוכח העובדה שהפסקת האימונים ופעילות הקבוצה בשל המשבר היתה רק במחצית השנייה של מרץ 2020. לאור האמור לעיל הנכם נדרשים לשלם לשחקני הקבוצה תוך 48 שעות ממועד מכתבי זה את משכורת חודש מרץ 2020, וכל זאת על מנת שלא נידרש לפעול באמצעים העומדים לרשותנו”.

במכבי זועמים על מה שהם מכנים "הכפשה" מצדו של אלון, ומציינים כי למרות הוצאתם של השחקנים לחל"ת השאיר בידיהם הבעלים ג'ף רוזן את הרכבים ואת הדירות שהקבוצה העמידה לרשותם עד לתום העונה וגם העניק להם תווי שי לחג.

אלון מסר בתגובה: "המידע הגיע מהקבוצה. אנחנו ממתינים לאישור של רואה החשבון של הקבוצה שכל המשכורות אכן שולמו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חיפאי אדום ירוק

    אולי הגיע הזמן לשלם לשחקנים כמה שהם שווים ולא כמה שהם מעריכים את עצמם.

  2. אסף הפרצוף שלך מתגלה

    אבף אתה אפס מאופס, נוכל ורמאי!! לא מאמינים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר