רג'א זעאתרה וגרי קורן (צילום: בועז כהן)
רג'א זעאתרה וגרי קורן (צילום: בועז כהן)

קורן הגיש תלונה במשטרה נגד זעאתרה: "תומך במחבלים ומסית לטרור"

את התלונה הגיש קורן, חבר מועצת העיר מסיעת חיפה ביתנו, בתגובה לפוסט שפרסם זעאתרה בדף הפייסבוק שלו לאחר בריחת ששת המחבלים מכלא גלבוע ובעקבות דברים שאמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "האסירים האלה לא צריכים להיות בכלא. אלה לא אנשים שהם פליליים. יש מצב מסוים, ויש סכסוך, ויש כיבוש, והם התנגדו לכיבוש וזה לגיטימי"

פורסם בתאריך: 9.9.21 19:57

חבר מועצת העיר מסיעת חיפה ביתנו, גרי קורן, הגיש תלונה במשטרה נגד יו"ר סיעת חד"ש במועצה, רג'א זעאתרה, בעילה של הסתה בעקבות פוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו לאחר בריחת ששת המחבלים מכלא גלבוע. בפוסט כתב זעאתרה: "הכמיהה לחירות חזקה מסורגים ובריחים".

כפי שפורסם לראשונה היום ב"כלבו – חיפה והקריות", זעאתרה פרסם את הפוסט מספר שעות לאחר היוודע דבר בריחתם של ששת המחבלים מהכלא. ל"כלבו – חיפה והקריות" אמר זעאתרה, כי אינו חושש מהתגובות בעקבות פרסום הפוסט: "זו העמדה שלנו", אמר זעאתרה, "האסירים האלה הם אסירים פוליטיים שלא צריכים להיות בכלא. צריך לשחרר אותם במסגרת פתרון מדיני, וזה טבעי שכל בן אדם שנמצא בכלא רוצה לצאת. אלה לא אנשים שהם פליליים. יש מצב מסוים, ויש סכסוך, ויש כיבוש, והם התנגדו לכיבוש וזה לגיטימי".

בתלונתו מצטט קורן את דבריו של זעאתרה ל"כלבו – חיפה והקריות: וטוען כי מדובר בפוסט "תמיכה במחבלים והסתה לטרור ולמאבק בישראל".

 

 

היחסים בין זעאתרה לקורן כבר מזמן גלשו מאפיק של התנהלות פוליטית בין חברי מועצה לאפיק של יחסי איבה שהגיעו לפתחן של ערכאות משפטיות. בספטמבר אשתקד הגישו זעאתרה וסיעת חד"ש תביעת לשון הרע נגד קורן לאור דברים, שלטענתם אמר קורן בהזדמנויות שונות. בתביעה, שעדיין מתנהלת בבית המשפט דורשים זעאתרה וחד"ש פיצויים בסך 350 אלף שקלים ופרסום התנצלות.

קורן אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "מדובר במי שמתיימר להיות 'נציג ציבור', יו"ר סיעת חד"ש בחיפה וחבר מועצת העיר, שמביע תמיכה פומבית ברורה במחבלים עם דם על הידיים ומסית בכך לטרור. הוא עלול להביא את הזירה, המבעבעת גם ככה בחיפה, לכדי הסלמה ואירועים חריפים שכבר ידעה העיר בעבר. זעאתרה עושה זאת במזיד ובכוונה תחילה. זאת כמובן לא הפעם הראשונה שהוא מסית נגד מדינת ישראל, ובאמתחתו אמירות שקריות ונבזיות רבות נגד הציונות והמדינה. הגיעו מים עד נפש והבשיל המועד לשים לזה סוף, להעמיד לדין ולהעניש את המסית הכפייתי".

זעאתרה בחר שלא להגיב לדבריו של קורן.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. גיא לוי

    ראגה קדימה ברא ברא רוח קיש קיש תעוף מפה חוצפן שכמוך אין לך בושה תגיד

  2. ראובן

    אין כיבוש. יש מדינה שנלחמת עשרות שנים על קיומה מול גדודי שונאים-גם בתוכה.

  3. תושב שאכפת לו

    בושה שחבר מועצת העיר שחי בישראל מצדד ברוצחים שרצחו יהודים רק בגלל מוצאם,

  4. חוק המאבק בטרור

    יש להאשים אותו בעברות על חוק המאבק בטרור.עידוד ,תמיכה,הזדהות עם ארגוני טרור הם עבירה לפי חוק המאבק בטרור

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר