רג'א זעאתרה, קליש רותם, מנסור עבאס (צילומים: רמי שלוש, ראובן כהן, אוהד צויגנברג)

האם פגישת קליש-עבאס מקרבת גם את חד"ש למועצת השינוי?

האם ראש העירייה הכניסה את עצמה לפלונטר פוליטי נוסף והיא בדרך לאבד עוד שניים מחברי הקואליציה הרעועה שלה לטובת מועצת השינוי? לדברי גורמים פוליטיים, נציגי חד"ש במועצה, רג'א זעאתרה ושהירה שלבי, לא אהבו את רעיון הפגישה של קליש רותם עם עבאס. "לפני שהיא מזמינה ח"כים מחוץ לחיפה כדאי שתיפגש עם חברי המועצה הערבים מהקואליציה שלה"

פורסם בתאריך: 1.10.21 08:02

גוברת המתיחות בין ראש העירייה עינת קליש רותם לבין חברי המועצה מסיעת חד"ש, רג'א זעאתרה ושהירה שלבי, על רקע פגישתה אתמול (חמישי) עם ח"כ מנסור עבאס ממפלגת רע"מ, כפי שנחשף, לראשונה, ב"כלבו – חיפה והקריות".

בדוברות העירייה, כזכור, סירבו להתייחס לתוכן הפגישה, אבל ההערכה בקרב גורמים המעורים בנושא הייתה שבפגישה עלה נושא הפשיעה הגואה במגזר הערבי. בהודעה בערבית שפרסמה אתמול הרשימה הערבית המאוחדת (רע"מ) בדף הפייסבוק שלה נכתב, כי קליש רותם היא שהזמינה את עבאס לפגישה לצורך "פתיחת אופקים לשיתוף פעולה עם נציגי רע"מ לטובת התושבים הערבים בחיפה". בהודעת רע"מ כלל לא הוזכר נושא הפשיעה במגזר הערבי.

מנסור עבאס מגיע לפגישה עם קליש רותם

מנסור עבאס מגיע לפגישה עם קליש רותם

בחשבון הטוויטר שלה כתבה קליש רותם: "שמחתי לארח בחיפה את יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס ואת ח"כ מאזן גנאים. עודכנתי על התוכניות העתידיות של הממשלה לטיפול בפשיעה ואלימות והתקציבים המיועדים לערים המעורבות, לרבות העיר חיפה. פגישה מקצועית ומעניינת בעיר של שפיות, מגדלור התקווה של הקיום המשותף במדינה".

 

לדברי גורמים המעורים במערכת הפוליטית בעיר, פגישתה של קליש רותם עם עבאס וגנאים לא הייתה לרוחם של זעאתרה ושלבי, ובעקבותיה עשויים גם הם להצטרף למועצת השינוי. "לפני שהיא מזמינה ח"כים מחוץ לחיפה כדאי שתיפגש עם חברי המועצה הערבים מהקואליציה שלה", אמרו אותם גורמים.

פעיל פוליטי ותיק בחד"ש אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "רוב התושבים הערבים מאוכזבים מקליש בגלל האדישות שהיא מגלה כלפי המגזר וחוסר המנהיגות שהפגינה במהלך אירועי חודש מאי. עכשיו היא הכניסה את עצמה לעוד פלונטר פוליטי, בשל היחסים העכורים בין חד"ש לרע"מ, וזה כבר לא רק ברמה העירונית אלא גם בארצית, וזו ליגה אחרת לגמרי, הרבה יותר טעונה. נראה שהיועצים של ראש העיר עוד יחסלו את מעט התמיכה שיש לה היום במגזר".

יצוין, כי בבחירות האחרונות לכנסת ה-24 זכתה הרשימה המשותפת בהובלת איימן עודה, איש חד"ש, בכ-9783 קולות בעיר חיפה לעומת 492 קולות בלבד לרע"מ.

יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר, רג'א זעאתרה, סירב להגיב לדברים.

הציוץ של קליש לאחר פגישתה עם עבאס (שימיש ע"פ סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

הציוץ של קליש לאחר פגישתה עם עבאס (שימוש ע"פ סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ניר

    כלבו ממשיך לפתח תקוות וחלומות שלא יקרו כמובן. קליש איתנו לפחות לעוד 2 קדנציות. כלבו ימשיך להמציא ריבים וקשיים, העיר חיפה תמשיך ותתקדם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר