שמואל מרמלשטיין (צילום: בועז כהן)
שמואל מרמלשטיין (צילום: בועז כהן)

מסתמן: שמואל מרמלשטיין ימונה למ"מ גזבר העירייה  

מפרטי המכרז הפנימי שפרסמה העירייה עולה כי, מדובר בתקופת העסקה של שלושה חודשים או עד מינוי גזבר, כשקיימת אפשרות להאריך את החוזה בשלושה חודשים נוספים. המשרה היא בדרגת שכר בכירים – 90-85 אחוז

פורסם בתאריך: 31.10.21 11:12

עיריית חיפה פרסמה מכרז פנימי לתפקיד ממלא מקום הגזבר הפורש, רוני בן חיים. כפי שכבר פורסם, העסקתו של בן חיים הוארכה מעבר לגיל הפנסיה, ולאחרונה הוא הודיע לראש העירייה עינת קליש רותם, כי אין בכוונתו לבקש הארכה נוספת. על פי הערכות, בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להחליפו תחילה כממלא מקום ומאוחר יותר כגזבר הוא מנהל אגף התקציבים, שמואל מרמלשטיין.

מפרטי המכרז עולה כי, מדובר בתקופת העסקה של שלושה חודשים או עד מינוי גזבר, כשקיימת אפשרות להאריך את החוזה בשלושה חודשים נוספים. המשרה היא בדרגת שכר בכירים – 90-85 אחוז.

 

תיאור התפקיד, על פי המכרז: "אחריות לניהול המערכת הכלכלית והכספית של העירייה, ובכלל זה הכנה של הצעת התקציב ושל הדוחות הכספיים, בהתאם לחקיקה ולכללי ניהול חשבונות מוניציפאליים שקבע משרד הפנים; אחריות לגיבוש והכנת התקציב השנתי והרב שנתי של העירייה, בהתאם למדיניות הנהלת העירייה, בכפוף להוראות הדין; ניהול המשאבים הכספיים של העירייה ותהליך גיוס המשאבים, כולל אחריות לגביית המיסים בעירייה (ארנונה, מים, ביוב, תשלומי פיתוח וכו'); הבנה במערך השכר המוניציפאלי; שותף לתפיסת האסטרטגיה הכלכלית ברשות; אחריות להכנת תזרים מזומנים של העירייה (תחזית הכנסות והוצאות) ולניהול השקעות העירייה, בהתאם לשיקול מדיניות העירייה וכדאיות כלכלית; בקרה ופיקוח על איזון בין הכנסות העירייה להוצאותיה, בהתאם לתקציב העירייה…".

מלבד הצורך בהכנת תקציב 2022 והבאתו לאישור, יידרש ממלא מקום הגזבר לנווט בין ראש העיר לסגניתה, יו"ר ועדת הכספים סופי נקש, שהיא חלק מקואליציית השינוי במועצת העיר הלעומתית, מצב שמתקיים בעיר לראשונה ויכול להקשות על תפקודו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר