לזר קפלון, יואב רמתי והשר אופיר סופר
לזר קפלון, יואב רמתי והשר אופיר סופר

שר העלייה והקליטה נפגש עם רמתי וקפלון

שר העלייה והקליטה ח"כ אופיר סופר ומנכ"ל משרדו אביחי כהנא ביקרו בחיפה ביוזמתו של יו"ר סיעת הבית היהודי במועצת העיר יואב רמתי וקיימו פגישה עם יו"ר העמותה לקליטת עלייה וחבר המועצה העיר לזר קפלון. כמו כן נפגש השר עם נשיא מוסדות "אור וישועה" הרב אליהו רחמים זייני

פורסם בתאריך: 3.5.23 12:32

שר העלייה והקליטה ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) ביקר אתמול (שלישי) בחיפה ביוזמתו של יו"ר סיעת הבית היהודי במועצת העיר יואב רמתי, שמקדם את קליטת העלייה ממדינות המערב בשיתוף עם העמותה לקליטת העלייה.

במסגרת הביקור ערכו סופר ומנכ"ל משרדו אביחי כהנא פגישה עם יו"ר העמותה לקליטת עלייה וחבר מועצת העיר לזר קפלון ועם מנכ"ל העמותה שי פישל, שהציגו בפניו את מגמת הגידול בקליטתם של עולים בחיפה. לאחר מכן נפגש סופר עם נשיא מוסדות "אור וישועה" הרב אליהו רחמים זייני, אשר בקהילתו קרוב ל-400 משפחות שעשרות מהן הן משפחות עולות מצרפת ומדרום אמריקה שנקלטו בקהילה בנוה שאנן.

אל המפגש עם הרב הצטרפו גם נציג מפלגת הציונות הדתית יוסי הניג ועולים חדשים וותיקים, שהציגו בפני סופר וכהנא את ההזדמנויות ואת האתגרים שעומדים בפני העולים בחיפה ואת האפשרויות להגדיל את מספרם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר