הרב אורי אוזן ויוסי הניג
הרב אורי אוזן ויוסי הניג

"אנחנו בוחנים כל אפשרות לשיתופי פעולה למען כל תושבי חיפה"

על רקע הקרע בין נציגי הציונות הדתית בחיפה נפגש יו"ר סיעת ש"ס במועצת העיר הרב אורי אוזן עם מועמד הציונות הדתית למועצה יוסי הניג. השניים דנו בשיתופי פעולה אפשריים. אוזן: "שמחתי להיענות לבקשתו של הניג לפגישה על מנת לבחון שיתופי פעולה ועזרה לקהילת הציונות הדתית לאומית בקרית שמואל"

פורסם בתאריך: 29.6.23 13:19

יו"ר סיעת ש"ס במועצת העיר הרב אורי אוזן ומועמד הציונות הדתית למועצה יוסי הניג נפגשו היום (חמישי) ודנו בשיתופי פעולה אפשריים.

הפגישה נערכה כשברקע חילוקי דעות בין הניג ליו"ר סיעת הבית היהודי יואב רמתי. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", בחודש מרץ הודיעו רמתי והניג על חיבור ביניהם שיאחד בין הפלגים בציונות הדתית לאומית, אך לפני כשבועיים דווח כאן כי בין השניים התגלעו חילוקי דעות שמעמיד בסכנה את ההאיחוד.

מקורב לאוזן ולהניג מסר כי שניהם הם נציגים של מפלגות שמחזיקות במשרדים בכירים – בצלאל סמוטריץ' באוצר ומשה ארבל בפנים – אשר משפיעים רבות על חיפה, ולכן הם צפויים לחזק את מעמדם בבחירות המוניציפליות שיתקיימו באוקטובר.

הניג, שזוכה לתמיכתו של סמוטריץ', עשוי להיות לשון המאזניים בבחירות, ושילובו בסיעה קיימת יביא עמו תקציב בחירות שכל רשימה תשמח לקבל. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי השבוע הוא הוזמן לפגישות עם כמה מתמודדים לראשות העיר שמעוניינים בתמיכתו.

 

 

עבור הסיעות החרדיות במועצת העיר, שמחזיקות במנדט אחד או שניים במועצת העיר, חיבור עם הניג עשוי להגדיל את האלקטורט שלהם. כזכור, בבחירות בשנת 2013 רצו הסיעות החרדיות ביחד ברשימת שס"ג, אך לפני הבחירות בשנת 2018 הן התפצלו, וכל אחת התמודדה ברשימה נפרדת.

הניג מסר בתגובה: "אנחנו בוחנים כל אפשרות לשיתופי פעולה למען כל תושבי חיפה".

אוזן אמר: "אנחנו ממשיכים באותה הדרך שבה נהגנו במשך כל הקדנציה – לתת מענה ולהסביר פנים לכל הציבור, ללא קשר למגזר שאליו הוא משתייך. לכן שמחתי להיענות לבקשתו של הניג לפגישה על מנת לבחון שיתופי פעולה ועזרה לקהילת הציונות הדתית לאומית בקרית שמואל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר