משה לייזר (צילום: ארז שטיינר)
משה לייזר (צילום: ארז שטיינר)

משה לייזר מצטרף לרשימתו של יעקב שטרית

יו"ר רובע נווה שאנן יעקב שטרית ממשיך לעבות את רשימתו. אחרי הצטרפותו של מנכ"ל הפועל חיפה לשעבר אבי קאופמן וחברת המועצה לשעבר טלי משולם איטח, הוא מצרף לרשימתו את גזבר וועד נווה שאנן משה לייזר. שטרית: "התברכנו בהצטרפות של איש עשייה שפיו ולבו שווים שרואה לנגד עיניו רק את טובת התושבים"

פורסם בתאריך: 18.7.23 13:28

משה לייזר, פעיל ותיק בשכונת נווה שאנן שמכהן בתפקיד גזבר ועד נווה שאנן בהתנדבות מזה כ-4 שנים, מצטרף לרשימתו של יו"ר רובע נווה שאנן יעקב שטרית "התושב במרכז". לייזר הוא השלישי שמצטרף לרשימתו של שטרית, לאחר הצטרפותו מנכ"ל הפועל חיפה לשעבר אבי קאופמן וחברת מועצת העיר לשער טלי משולם איטח.

"העירייה בחיפה צריכה להציב את התושב במרכז ולפעול בראש ובראשונה למענו. זה העיקרון שאני מאמין בו וכל חברי לרשימה וזה מה שהנחה אותנו לאורך כל הקדנציה שלנו בוועד נווה שאנן. להגיד לתושבים דברים ביושר ולשקם את האמינות של עיריית חיפה בעיני התושבים. הוכחנו בועד נווה שאנן שאפשר לפעול למען רווחת התושבים, פעלנו לשדרג ולהשביח את רובע נווה שאנן בכל הפרמטרים – תשתיות, תרבות, ספורט, חינוך רווחה ועוד ואת זה נשכפל לכל השכונות בחיפה", אומר לייזר.

 

 

שטרית ברך על הצטרפותו של לייזר ואמר: "התברכנו בהצטרפות של איש עשייה שפיו ולבו שווים שרואה לנגד עיניו רק את טובת התושבים. משה לייזר הוא אדם שידחוף ויקדם פרויקטים בכל התחומים לרווחת התושבים ובמיוחד יפעל למען בעלי העסקים בחיפה כאחד שמכיר את התייחסות העירייה אליהם. אין ספק שההצטרפות של משה לייזר לרשימת "התושב במרכז" תסייע רבות בשינוי שחיפה כל כך כל זקוקה לו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר