ענבל ריבלין וניר שובר (צילומים: אוניברסיטת חיפה; וואיל עווד)
ענבל ריבלין וניר שובר (צילומים: אוניברסיטת חיפה; וואיל עווד)

ד"ר ענבל ריבלין מצטרפת לרשימתו של ניר שובר

מכה לעינת קליש רותם: עו"ד ד"ר ענבל ריבלין, שמונתה על ידי ראש העיר לעמוד בראש מינהלת 2030, בדרכה לרשימתו של ניר שובר. במאי עזבה ריבלין את המינהלת ויצאה לחל"ת מעיריית חיפה, וכעת היא מנהלת את מוזיאון הכט באוניברסיטת חיפה. ריבלין: "עבדתי הרבה עם שובר, ואני מאמינה ביכולותיו למנף את העיר"

פורסם בתאריך: 18.7.23 13:44

חבר מועצת העיר והמועמד לראשות העיר ניר שובר פנה לעו"ד ד"ר ענבל ריבלין במטרה לצרף אותה לרשימתו למועצת העיר. מקורבים לריבלין טוענים שהיא שוקלת להשיב בחיוב.

ריבלין שימשה כעורכת דין אחראית על תחום רישוי העסקים במחלקה המשפטית בעיריית חיפה, ונחשבה לאחד מהאנשים הקרובים ביותר לראש העיר עינת קליש רותם. ביולי 2019 היא מונתה לראש מינהלת 2030 שהקימה קליש רותם במטרה ליישם את חזונה של ראש העיר, ולאחראית על ליווי תוכניות אסטרטגיות עירוניות.

בחודש מאי פרשה ריבלין מהתפקיד והודיעה על יציאה לחל"ת, וזמן קצר אחר כך מונתה למנהלת החדשה של מוזיאון הכט באוניברסיטת חיפה. בשל היותה בחל"ת, ריבלין רשאית להתמודד בזירה הפוליטית.

אם העניינים יבשילו לכדי סיכום, מדובר בחיזוק משמעותי לשובר. מלבד מכה תדמיתית לקליש רותם, ריבלין זוכה להערכה רבה בעולם המשפט, ועיסוקה בסוגיות מוניציפליות במסגרת תפקידה בעירייה מהווה יתרון לרשימתו של שובר בהכרת המערכת הפנים עירונית והזירה העסקית בחיפה.

 

 

ממטה שובר נמסר: "אכן בוצעה פנייה לריבלין. אני בטוח שחיבור שלי לריבלין יקדם את התרבות ואת קשרי החוץ והמסחר בעיר למחוזות שעוד לא ידענו. הנושא מצריך את חוות הדעת של המחלקה המשפטית של העירייה. כולי תקווה שאכן המהלך יצליח שכן ריבלין היא חיזוק משמעותי לנבחרת היועצים שלנו".

ריבלין מסרה בתגובה ל"כלבו – חיפה והקריות": "עבדתי הרבה עם שובר, ואני מאמינה ביכולותיו למנף את העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רונה, כרמל

    אחרי הספרית, סוף סוף מישהי איכותית, אקדמית עם תארים. בהצלחה ניר.

  2. עיר

    לא נעים לשאול… מי הוא ומי היא? מרגיש כמו חבורה של מקורבים שמרימים זה לזו. העיר צריכה דמויות שהוכיחו את עצמן. לא עוד אנשים חסרי ניסיון שהתעוררו בוקר אחד עם אמונה פנימית שהם יודעים לנהל עיר.

  3. עמרי

    מתאימים בול : הוא לא עשה כלום כעוזר ראש העיר, הרבה רוח וצלצולים בלי עשייה
    והיא לא עשתה כלום במינהלת 2030, הרבה רוח וצלצולים בלי עשייה.
    מאחל לשניהם למצוא עיסוקים אחרים שבהם אולי יוכלו לתרום באמת ולא רק לעשות כאילו.

  4. אורן קובי מספר 2

    לא יודע מה עלוב יותר חזרתו של הכודל יהב, התמודדותה של הכושלת קליש, או הריצה הפאטתית של שותפיה לכשלון צוק ושובר ברשימות נפרדות .. הוא לא היה מסוגל לננל קיוס בלי להסתבך עם מס הכנסה ושותפיו אז רץ לראשות העיר? חחח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר