ערן דובובי
ערן דובובי

ערן דובובי מצטרף לרשימתה של שרית גולן שטיינברג

ערן דובובי, 62, שימש ראש מערכת החינוך והתרבות בעיריית חיפה. בשנים האחרונות הוא נכנס לענף היזמות הטכנולוגית. דובובי: "שרית גולן שטיינברג היא מועמדת ערכית וראויה ויש לה את הניסיון הרב ביותר בכל הנושאים המוניציפליים העומדים לפתחו של ראש העיר הבא"

פורסם בתאריך: 23.7.23 13:11

חברת מועצת העיר עו"ד שרית גולן שטיינברג צירפה לרשימתה את ערן דובובי. עבור גולן שטיינברג זוהי ההצטרפות הראשונה של דמות מוכרת ובכירה לרשימתה.

דובובי, 62, שימש במשך שנתיים ראש מערכת החינוך והתרבות בעיריית חיפה. ביוני 2011 הוא נבחר לתפקיד והחליף את רחל מתוקי ז"ל, ובשנת 2013 פרש מהתפקיד. כשסיים את תפקידו בעירייה פנה דובובי לתחום היזמות החינוכית והקים רשת חינוך ארצית בהשראת מודל חינוך אמריקאי, שמטרתה היא לסגור פערים בחינוך בין הפריפריה למרכז.

דובובי הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ובמינהל עסקים באוניברסיטת חיפה ובעל תואר שני במנהיגות חינוכית מאוניברסיטת אלבאמה, ארצות הברית. לאורך השנים הוא שימש מנהל חטיבת הביניים של מרכז החינוך ליאו באק, משנה למנכ"ל ומנהל בפועל, ובהמשך היה גם מנהל תיכון לאמנויות ויצו חיפה.

בשנים האחרונות שימש דובובי מנכ"ל ומנהל הפעילות בארץ של החברה הישראלית-סינית ZEYUAN שהתמחתה בתחום הפודטק. הוא חבר ועד ומורשה חתימה במט"י (מרכז לטיפוח יזמות) חיפה.

 

 

דובובי: "כמי שאוהב את חיפה, מחובר אליה בכל מאודו, חי בה כל חייו וגידל בה את ילדיו, אני רואה שליחות בעיסוק אינטנסיבי בתחומי החינוך, התרבות והקהילה, ובפיתוח תחומי התעסוקה, העסקים החברתיים והיזמות בעיר. אני מודאג ממצבה הנוכחי של חיפה ומחוסר המשילות בשנים האחרונות. עם זאת, אני מאמין שהמצב הוא בר שינוי ושחיפה עוד יכולה לממש את הפוטנציאל הגלום בה ולהפוך להיות עיר מובילה בתחומי החינוך, הקהילה, התעסוקה והיזמות. החלטתי להצטרף לפוליטיקה המקומית מכיוון שאני חושב שזה השלב הבא ברצף העשייה שלי לטובת העיר".

לדבריו של דובובי, "גולן שטיינברג היא המועמדת היחידה שיש לה גם את הניסיון המקצועי והמוניציפלי וגם את היכולת המוכחת להפוך תוכניות עבודה למציאות. העשייה הענפה שלה, הן כחברת מועצה והן במאבקים הציבוריים הרבים שהובילה, מוכיחה את יכולותיה הגבוהות לנהל מערכת מורכבת כגון עיריית חיפה בשיתוף עם כל הגורמים הרלוונטיים, וליצור שיתופי פעולה משמעותיים עם הממשלה בהזרמת תקציבים נדרשים לטובת פיתוח העיר".

גולן שטיינברג: "הצטרפותו של דובובי לרשימה בראשותי היא בשורה חשובה לתושבי חיפה ולמערכת החינוך בחיפה. ערן הוא דוגמה מצוינת לאופי הרשימה שאציג בבחירות הקרובות, אשר כולה תהיה מורכבת מאנשי מקצוע מובילים בתחומם ובעלי יכולת מוכחת בניהול וביזום פרויקטים מורכבים. דובובי יוביל את התחדשות תחום החינוך בעיר, שהוא חלק משמעותי מתוכנית העבודה שלי כראש העיר. ביחד נבנה תוכנית אסטרטגית לתחום החינוך בעיר ונציב את החינוך הפורמלי והא-פורמלי בראש סדר העדיפות העירוני. כך נצעיד את חיפה להיות העיר המובילה בארץ בתחומי החינוך, החדשנות והטכנולוגיות החינוכיות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ניר

    איזה עולב. עוד מובטל שמחפש סידור עבודה. ושרית גולן שטיינברג – את לעולם לא תהיי סגנית ראש עיר. ולא משנה כמה תלקקי ליהב. יש הרבה בתור לפנייך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר