אלינור ברזני אלימלך (צילום: וואיל עווד)
אלינור ברזני אלימלך (צילום: וואיל עווד)

סא"ל (מיל') אלינור ברזני אלימלך מצטרפת לניר שובר

אלינור ברזני אלימלך, שירתה במשך שנים רבות במערך הנפגעים של צה"ל. היא בעלת תואר שני במינהל וביטחון ציבורי ומסיימת תואר שני בעבודה סוציאלית. ברזני אלימלך: "הערכים של שובר כמו היושרה, הנאמנות, הרעות שבו את לבי. העובדה שהכל נעשה מתוך אמונה בצדקת הדרך ובאהבה גדולה גרמה לי לחבור אליו"

פורסם בתאריך: 17.8.23 19:08

אלינור ברזני אלימלך מצטרפת לסיעת חיפה פיתוח בראשותו של ניר שובר ותוצב במקום השלישי בה. ברזני אלימלך שירתה בצה"ל במשך 25 שנה ופרשה מהשירות בדרגת סגן אלוף, כאשר רוב שירותה היה במערך הנפגעים של צה"ל. היא בעלת תואר שני במינהל וביטחון ציבורי, בוגרת מכון מנדל למנהיגות חינוכית ובימים אלה מסיימת את לימודי התואר השני בעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה.

מאז שחרורה מצה"ל הקימה ברזני אלימלך תוכנית ארצית ברשות לשירות לאומי-אזרחי לטיפול בנפגעים, פועלת בעמותת משפחה אחת שתומכת בנפגעי טרור, ומעבירה סדנאות על טראומה ועל התנדבות בעמותת שיאים בחינוך.

 

 

ברזני אלימלך: "מבחינתי, חברת מופת היא חברה שיודעת לדאוג לנזקקים בקרבה, ומהמקום הזה מתחזקת. זו עוצמה גדולה, משהו שארצה להתגאות בו בחיפה. התושבים זקוקים למענה נכון לכל צרכיהם, שיינתן ביעילות, בלב רחב ובעין טובה. הערכים של שובר כמו היושרה, הנאמנות והרעות שבו את לבי. העובדה שהכל נעשה מתוך אמונה בצדקת הדרך ובאהבה גדולה גרמה לי לחבור אליו. אני מאמינה בו ובסיעת חיפה פיתוח".

שובר: "ברזני אלימלך היא חיזוק משמעותי לרשימת חיפה פיתוח. מלבד זאת שהיא מפקדת גזרת חיפה בשעת מלחמה וחירום, היא תוכל לתרום מניסיונה הרב בצה"ל לחיזוק הביטחון והיערכות העירייה לאסון הבא. לבקשתה היא תוביל את תיק הרווחה ותקבל לידיה סמכויות על תחום רווחת ילדים עם מוגבלויות ועם צרכים מיוחדים. במועצת העיר הבאה תושבי חיפה יזכו בברזני אלימלך. היא ערכית, מקצועית ובעיקר פועלת מתוך אמונה ושליחות למען העיר ותושביה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דגנית

    תעיף את זאת שבמקום השני. אתה לא יכול לשים ספרית במקום השני וסגנית אלוף עם רקורד ושני תארים מהאניברסיטה במקום השלישי. זה לא רציני.

  2. חחח לא יאמן שהיא כותבת עליו הפוך ממה שהוא

    הערכים של שובר? כמו לקלל במועצת העיר נשים כז*נ*ת ולצעוק הערות שוביניסטיות בדיונים ולהפריע כמו ילד קטן לדיונים כי לא העבירו הצעה מטופשת ללא תקציב שהציע רק כדי לקבל כותרת, וכל סכסוכיו הכספיים על ניהול שני קיוסקים עם חובות למס הכנסה
    תגידי את באמת מאמינה למה שכתבת??
    את באמת יודעת למי הצטרפת אולי חשבת שזה עציוני וטעית??

  3. עמרי

    לא היה כזה פער שלילי ברמה, ביכולות ובנסיון בין ראש הרשימה לאלו מתחתיו מאז אורנה ברביבאי והליצן לפיד.
    תלמדי מנסיון אלו שנכוו – תברחי ורחוק.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר