משה דץ (צילום: מתוך אוסף פרטי של משה דץ)
משה דץ (צילום: מתוך אוסף פרטי של משה דץ)

נחשף: ג'ינגל הבחירות של עציוני שמבצע משה דץ

משה דץ כתב, הלחין והפיק את ג'ינגל הבחירות של דוד עציוני לבקשתו של אחיו שמשמש יועץ לעציוני בקמפיין. דץ: "אין לי שום דבר נגד יונה יהב ועינת קליש רותם, פשוט השתכנעתי שעציוני - בחור צעיר עם מוטיבציה ועם ניסיון - יעשה את השינוי הנחוץ לחיפה. הוא בא להעיר את העיר"

פורסם בתאריך: 18.8.23 14:00

לידי "כלבו – חיפה והצפון" הגיע ג'ינגל הבחירות שיככב במסע הבחירות של המועמד לראשות העיר דוד עציוני. הג'ינגל הוקלט ומבוצע על ידי הזמר והמלחין משה דץ, שבמקרה או לא – הוא אחיו של היועץ האסטרטגי של עציוני, עו"ד אדר' ליאור דץ. מלבד הקשר המשפחתי, דץ הוא יליד חיפה, בוגר בית הספר עירוני א', ואת תחילת דרכו המוזיקלית עשה במקהלות הצעירות של חיפה בניהולו של אפי נצר עד לבמה הגדולה בעולם – אירוויזיון 1991 שהתקיים ברומא. את הקליפ ערכה עבור הקמפיין מירי סדיק, ואת השיר עיבד חן מצגר.

בג'ינגל, שגם את מילותיו כתב דץ, הוא שר: "חיפה היפה עייפה מכישלונות, חיפה היפה רוצה קדימה/ חיפה היפה לא תחזור לאחור, עציוני פה אז בואו נרימה/ עציוני עציוני עציוני/ תקווה חדשה צעירה ומנוסה/ עציוני עציוני עציוני/ כי איתו לא נחזור אחורה".

גורמים במטה עציוני, ששומרים על חשיפת הג'ינגל עד ליום ראשון, מספרים כי מיום הכרזתו על התמודדותו לראשות העיר הם שקדו על שיר הבחירות. כמה מועמדים עם זיקה חיפאית נבחנו, אך כאשר נשלחה הסקיצה של דץ נבחר השיר פה אחד. "השיר הזה נשאר איתך, בדיוק כמו שעציוני הולך להישאר ולהוביל את העירייה קדימה בשנים הבאות", אמר גורם במטהו.

 

 

דץ מסר: "אחי ליאור, שמסייע לעציוני וכותב לו את כל תוכניות העבודה בהתנדבות כי חיפה חשובה לו, ביקש ממני לכתוב לו את הג'ינגל. אין לי שום דבר נגד יונה יהב ועינת קליש רותם, פשוט השתכנעתי שעציוני – בחור צעיר עם מוטיבציה ועם ניסיון – יעשה את השינוי הנחוץ לעיר".

דץ הוסיף: "אני חייב להגיד גם שלאחר ששמעתי את התוכניות של עציוני לחיפה, ובמיוחד על תמיכתו בתרבות ובאמנים, אני שוקל ברצינות לחזור לחיפה. אני זוכר שראשי העיר המיתולוגים, אבא חושי ויוסף אלמוגי, הביאו אמנים רבים שיגורו בחיפה ויעבדו בבתי הספר. אז נחשפתי לתיאטרון ולשירה והתאהבתי במקצוע, וזו הסיבה שאני היום זמר ושחקן. חבל שראשי העיר שבאו אחריהם לא ידעו להמשיך את זה, וחיפה איבדה את המקום המרכזי שלה בתרבות בארץ. לפי מה ששמעתי מעציוני, נראה לי שחיפה יכולה לצעוד קדימה ושהוא בא להעיר את העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. חדווה, כרמל

    יפה. אסור לתת ליהב הקשיש והחבורה הכושלת שקיבץ סביבו לחזור לשלוט בחיפה. שייצאו לפנסיה.

  2. גם כתבתי ג'ינגל

    עציוני, עציץ שנתיים של קליש / מחפש תמיד את הג'וב הבא /
    עציוני, עם תרומות ובקשיש / אצלו כל קבלן ברוך הבא /
    צעיר צעיר / וואלק בייבי פייס יש לו /
    אבל שלא תטעו לרגע חשוב /
    חיפה לא מעניינת את דוד /
    רק מה שלחשבון הבנק יעשה לו טוב..
    תרומות קבלנים מג'דיידה מכר, ומשפחת עפיפי מנצרת
    מה להם ולחיפה יא עתיוני, תחזיר תכסף או תצא מושחת

  3. דצינקו

    יאלה דץ לך הביתה…. 40 שנה לא בחיפה, מה לך לחיפה? והאמת מה לעציוני ולחיפה? רק לאחרונה עבר לגור בחיפה, בגד בתושבים כאשר חבר לכשלון קליש, היה ס.ראש עיר בשכר היחיד בארץ ולא עשה דבר עבור תושבי העיר, וגם לא יעשה בעתיד-עציוני כשלון!!!

  4. עלאק עציוני

    הצעיר הזה אמר שקליש לא נתנה לו לעבוד…אוי אוי אוי, לא נתנו לי….זה גבר? גבר לא מבקש רשות – לוקח וזהו.
    על רשימה של 3.5 אנשים לא הצליח לשמור וכולם ברחו ממנו. מועצה הוא יחזיק? עירייה עם אלפי עובדים? פחח…
    ולמה הצעיר הנמרץ חתך מהמועצה? למה לא נשאר כמו גבר לתרום בעיר? איך שנגמרה המשכורת נגמרה המוטיווציה.

    מי שבוחר עציוני יביא עלינו צרה גדולה יותר מקליש הנוראית.
    והג'ינגל שכתבו פה מטורף!! :))

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר