אנשי תנועת רוב העיר (צילום: עורווה אדם)
אנשי תנועת רוב העיר (צילום: עורווה אדם)

האם מר"צ ורוב העיר ירוצו ברשימה משותפת?

רשימת רוב העיר - תנועה חיפאית יהודית-ערבית דמוקרטית - ומר"צ מנהלות מגעים על ריצה ברשימה משותפת למועצת העיר. רוב העיר: "החלטות על חיבורים פוליטיים ועל מבנה הרשימה ייעשו בצורה דמוקרטית באסיפת חברים". מר"צ: "מנהלים מגעים נרחבים במטרה ליצור שיתופי פעולה ואיחודים"

פורסם בתאריך: 4.9.23 15:59

מר"צ פתחה במגעים עם הרשימה החדשה רוב העיר במטרה לרוץ ברשימה משותפת למועצת העיר בבחירות. גורמים במר"צ אומרים כי הסיבה למגעים היא החשש שהרשימה לא תעבור את אחוז החסימה, בדומה למפלגת האם בבחירות הכלליות. עם זאת, במר"צ מסתמכים על היותה מפלגה מוכרת וותיקה ועל עמידתה בראש המחאה נגד הרפורמה המשפטית, ומקווים שתרחיש של אי כניסה למועצה לא יתקיים.

רוב העיר מגדירה את עצמה תנועה חיפאית יהודית-ערבית דמוקרטית. היא צמחה מהשטח בחודשים האחרונים, ולפני כחודש הודיעה כי פניה למועצת העיר. אסיפת החברים הראשונה של התנועה נערכה ב-8 באוגוסט, וביום חמישי תתקיים השקת הקמפיין שלה.

מר"צ נמצאת בימים אלו במסע פגישות עם מועמדים לראשות העיר, וראשיה רתם אלכסנדרי ותבור להט נפגשו עם דוד עציוני שביקש את תמיכתם ועם יונה יהב.

 

 

מרוב העיר נמסר: "אנו תנועה יהודית-ערבית של מאות חיפאים שרוצים להפוך את חיפה לעיר שטוב לחיות בה ומקבלים החלטות ביחד. אנחנו נפגשים עם כל הרשימות שמעוניינות להפוך את חיפה לשוויונית, צודקת ודמוקרטית יותר. פנינו לאלכסנדרי ולמר"צ כמה פעמים בהצעות לשיתופי פעולה שונים, ועד כה לצערנו לא הגענו להסכמות. כך או כך, החלטות על חיבורים פוליטיים ועל מבנה הרשימה ייעשו בצורה דמוקרטית באסיפת חברים שתתקיים ב-18 בספטמבר. אנחנו מזמינים את כל מי שחיפה חשובה לו להצטרף אלינו ולהשפיע על דרכה של התנועה".

ממטה מר"צ נמסר: "מתוך תחושת אחריות בתקופה קשה זו עבור הדמוקרטיה, מר"צ מנהלת מגעים נרחבים במטרה ליצור שיתופי פעולה ואיחודים. המטרה היא לשמור על העיר שלנו דמוקרטית, שוויניות ופלורליסטית. אנחנו מדברים עם כל מי ששותף לחזון זה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ייבוא זר מתל אביב, רוב העיר פיקציה של פעילי מר"צ שמייצרים עוד ועוד רשימות סתם

    כשזכור תבור להט בכלל לא גר בחיפה, אלכסנדי הונחתה על ידי תל אביב בלי בחירות פנימיות
    רשימת רוב העיר זה פיקציה של כמה צעירים שעברו מתל אביב וחושבים שערבים בחיפה יצביעו להם – לא יקרה
    וכל הקשקוש הזה מיותר אין ביקוש לסחורה שלכם פה. תעברו חזרה לתל אביב ותבחשו שם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר