יונה יהב ויוסי שלום (צילומים: אלעד מלכה, בועז כהן)
יונה יהב ויוסי שלום (צילומים: אלעד מלכה, בועז כהן)

מטה יהב נגד שלום: "זה מה שנקרא 'סגן להשכיר'"

קמפיין הבחירות של יוסי שלום ויש עתיד - צעירי חיפה יצא לדרכו תחת הסלוגן "תודה יונה. תודה עינת. עכשיו אנחנו". גורם במטה יהב: "הנמר הפך חברבורותיו, אתמול הוא רצה להיות סגן של יהב, והיום הוא רוצה להיות השד יודע מה". שלום: "עכשיו הזמן שלי להוביל את חיפה"

פורסם בתאריך: 4.9.23 16:08

יוסי שלום מיש עתיד – צעירי חיפה הוציא לדרך את קמפיין הבחירות של הרשימה, ובפרסומים השונים מתנוסס הסלוגן "תודה יונה. תודה עינת. עכשיו אנחנו".

בפוסט שפרסם שלום נכתב: "אני רואה את כל מה שקורה בעיר ואומר לכל אלו שקראו לנו צעירים בעבר – תודה רבה על התמורה שלכם לעיר. עברו 20 שנים, אנחנו כבר הוכחנו שאנחנו יודעים להנהיג, ואל תדאגו, אנחנו כבר לא כל כך צעירים. עכשיו הגיע הזמן של הדור שלנו לקחת אחריות ולגלות מנהיגות. עכשיו אנחנו". יצוין כי ביש עתיד מפעילים לחץ על שלום כדי שיתמודד על ראשות העיר, אך הוא עדיין מתלבט בעניין.

במטה יהב הרימו גבה לנוכח האסטרטגיה שאותה נוקטים שלום ויש עתיד, ולא נשארו חייבים. "הנמר הפך חברבורותיו", אמר גורם במטה ל"כלבו", "אתמול הוא רצה להיות סגן של יהב, והיום הוא רוצה להיות השד יודע מה. זה מה שנקרא 'סגן להשכיר'. עצוב לאן התדרדר שלום שעד לפני שבועיים ביקש לחבור ליהב וגם להביא כספי מפלגה. רשימת ההישגים שהוא זוקף לעצמו היתה כולה תחת הנהגתו של יהב. כנראה שהעלבון האישי שלו על כך שהוא לא קיבל את מספר 2 מניע אותו לירוק לבאר שממנה שתה במשך שתי קדנציות".

 

 

כזכור, שלום ויהב ניהלו משא ומתן לריצה ברשימה משותפת, בדומה לבחירות 2018, אך המגעים הופסקו ביוזמתה של יש עתיד. זמן קצר לאחר מכן פרסמה יש עתיד הודעה שבה נטען כי המגעים בין הצדדים הופסקו בשל סירובו של יהב לפנות את המפעלים המזהמים ממפרץ חיפה.

ממטה יהב נמסר: "בהצלחה בדרכו החדשה".

שלום מסר: "יהב אכן הציע לי הצעות מפתות מאוד על מנת לחבור אליו, ואכן מאחוריו עשייה רחבה מאוד. במשך 40 שנה הוא כיהן בתפקידים שונים בעירייה כחבר מועצה, כסגן ראש העיר וכראש העיר, ותרומתו לעיר ידועה לכל. בהחלט למדתי ממנו הרבה, והוא ליווה אותי בכל תפקידי הציבוריים. הדבר העיקרי שלמדתי ממנו זה לקחת אחריות ולגלות מנהיגות, וזה מה שאני עושה היום. גם בשבועות האחרונים הוא הפעיל לחצים כבדים על המפלגה על מנת לחבור אלינו, וכדי לשמור על כבודו לא אפרט מעבר לכך. בסופו של דבר החלטתי לא לחבור אליו .עכשיו הזמן שלי להוביל את חיפה ולא להיות מספר 2. אני בטוח שהחלטתי היא הנכונה ביותר לעיר שאני אוהב, לתושביה ואפילו ליהב. אז אני אומר שוב – תודה יונה, עכשיו אנחנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. גדי

    מה הקשר בין יוסי שלום למנהיגות??? תרשו לי לגחך…יוסי שלום פינטז על משכורת של סגן ראש עיר אבל מה לעשות, יונה לא רצה אותו. עוד חודשיים יוסי שלום יגלה שהחיפאים לא רוצים אותו אפילו כחבר מועצה ללא שכר.

  2. יהב הביתה

    ברגע שיהב צירף במקום 3 את אחיינו של גד זאבי מקניון הסיטי סנטר שדרש לשלוט בחברה הכלכלית… זה לא מסריח זה מבאיש למרחקים כבר. זה מזעזע, הכי הון-שלטון-קניון-סרחון. יהב פרוש לבית אבות, נמאסת עם חבריך סביון וזאבי בקומבינות הנדל"ן על חיפה
    הברחת 40 אלף צעירים ויצרת את הגרעון הגדול בתולדות חיפה.
    לך. הביתה.

  3. אני

    שליש מתושבי חיפה לא טועים, יונה הוא האלטרנטיבה הטובה ביותר שיש אחרי קליש, גם עציוני בגד בתושבי חיפה ואסור לתת לו את המנדט!!!

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יונה יהב איש נחמד, אבל לעיר הגדולה הזו מגיע מישהו צעיר ודינמי יותר.

  5. גיל

    יונה יהב איש נחמד, אבל לעיר הגדולה הזו מגיע מישהו צעיר ודינמי יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר