שרית גולן שטיינברג (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)
שרית גולן שטיינברג (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

מובילי המחאה חוברים לחיפה בשבילנו של גולן שטיינברג

מובילי תנועות המחאה נגד המהפכה המשפטית חוברים לרשימת חיפה בשבילנו של שרית גולן שטיינברג. הרשימה החדשה תיקרא חיפה בשבילנו חוזה חדש בראשות שרית גולן שטיינברג. סיוון שוורץ מתנועת החזית הוורודה: "ברור לנו שהדרך למוקדי קבלת ההחלטות בירושלים עוברת בבחירות המוניציפליות"

פורסם בתאריך: 6.9.23 11:13

תנועת חוזה חדש שחבריה פעילים במחאה נגד המהפכה המשפטית חוברת לרשימת חיפה בשבילנו של שרית גולן שטיינברג. החיבור בין הצדדים התאפשר לאחר שנטע דוברין, שאמורה הייתה לרוץ בראש רשימת חוזה חדש לראשות העיר, הודיעה על פרישתה מהמרוץ. הרשימה החדשה תיקרא חיפה בשבילנו חוזה חדש בראשות שרית גולן שטיינברג.

גולן שטיינברג: "חיפה בשבילנו היתה תמיד הסמן הליברלי במועצת העיר ועמדה לצד כל תושב באשר הוא. לכן החיבור הוא טבעי ומבוסס על האמונות ועל הערכים המשותפים – דמוקרטיה, ליברליות, שוויון וצדק – ביחד עם המחויבות העמוקה לכל תושבי חיפה ומתוך כוונה להמשיך ולקדם חיים משותפים של בני כל הדתות והלאומים בחיפה ולקדם חלוקת משאבים צודקת והוגנת בתשתיות, בחינוך, ברווחה ועוד למען חיזוק איכות החיים של כולם בעיר. ביחד נקים סיעה גדולה שתהווה גוש מכריע לשמירת הצביון הדמוקרטי והליברלי של חיפה. אני מושיטה יד לכל הרשימות הליברליות בעיר להצטרף אלינו לבניית כוח ליברלי אחוד ומשמעותי ולהקמת רשימה אחת גדולה ומשפיעה בהנהגת העיר הבאה".

סיוון שוורץ מתנועת החזית הוורודה, ממובילות המחאה בחיפה: "כבר 35 שבועות שאנו נלחמים על עתיד המדינה, על אופיה הדמוקרטי ועל צביונה הליברלי. כעת ברור לנו שהדרך למוקדי קבלת ההחלטות בירושלים עוברת בבחירות המוניציפליות, ולכן אנחנו מתגייסים להוות כוח משמעותי במועצת העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. חיפאי איכפת

    מי הם שידברו בשמנו . הם לא מנהיגים ולר מובילים . התחילו בפולטיקה . זה מראה שהכיוון שלקחו לא טהור . יותר לא משתתף בהפגנות . הם לא מייצגים אותי

  2. ביי שרית, לא תודה

    אולי באמת הגיע הזמן שהצועקת והצווחת הזאת תהיה מחוץ למועצת העיר
    תמכנו בה כתושבי כרמליה ולא עוד.
    לא מוכנים לפוליטיזציה על חשבון העיר.
    היא צריכה להילחם להפסקת חסימות צומת חורב. לחבור להם זאת סטירה לתושבים שהצביעו לה. לא נצביע לא לה ולא לאביהו
    שמייצגים פוליטיזציה ולמעשה פועלים כרגע אולי עבור נסיון ריצה לכנסת אצל גנץ או במר"צ ונגד טובת תושבי הרכס.

  3. אורנה

    איזה יופי! המתמודדת שגם הכי ראוייה מבחינת הרקורד של עשייה מוניציפלית, וגם עוזרת בהתנדבות לאורך כל התקופה לשחרר עצורי מחאה. חדשות נהדרות

  4. חדווה, כרמל

    אלה ממש לא " מובילי המחאה". זו חבורה קטנה ושולית מתוך למעלה מ-60 קבוצות גדולות שמובילים את המחאה. עצם החבירה שלהם לחברת מועצה כל כך אפורה ונטולת הישגים מראה על כך שזו חבורה חסרת משמעות. אז די לפייק ניוז ולכותרות הבומבסטיות שאין מאחריהן דבר.

  5. עובד עירייה וותיק

    הטיפשות של המתנגדים למהלך מוכיח את הפחד שלהם אין לכם שמץ של מושג מה שרית עושה לטובת תושבי חיפה תאכלו את הכובע בסוף עם מלח

  6. אורן, אוניברסיטת חיפה

    מובילי מחאת הסטודנטים הארצית הודיעו על תמיכתם באביהו האן. והם קבוצה הרבה יותר גדולה ומשמעותית מהקבוצה הקיקיונית המקומית ששרית גולן שטיינברג הצליחה לדוג.

  7. אחד שיודע

    מיום ליום שרית הולכת ומתחזקת!
    כל הפוליטיקאים דה-לה-שמאטע מסתכלים עליה בהשתאות ומשקשקים, כי הם יודעים מי ראש העיר הבאה!

  8. נורית

    עבורי זו בשורה מרגשת מעצם העובדה שאנשים מוקירים את שרית ומבינים שהיא ראויה להנהיג את העיר. שרית היא נציגת הציבור הכי ישרה, פרקטית ושלא מבזבזת זמן על דיבורי סרק אלא עושה. . אישה שהגיעה כדי לשפר את איכות חיינו ובמשך עשר שנים במועצה ובעיקר בקדנציה האחרונה העמיסה על עצמה כמה שיותר תפקידים על מנת להכיר את כל המערכת העירונית לעומק. היא הוכיחה שהיא לומדת לעומק, יודעת לנתח תמונת מצב, להציג פתרונות ישימים, לרתום ולהניע אנשים מכל קצוות הקשת הפוליטית ולעבוד מול כל ממשלה כולל הנוכחית. אני יודעת שהיא תהיה שוויונית ותפעל לטובת כל תושבי העיר מכל המגזרים והמגדרים ואף אחד לא יקנה אותה תמורת תמיכה. כל מי שמתחבר אליה יודע שאצלה אין טריקים ואין שטיקים. עובדים קשה למען שיפור איכות החיים בכל התחומים. אמן להצלחתה למען כולנו.

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין לה שום סיכוי . כל מוצאי שבת הופך צומת חורב לאזור רעש נוראי . ליד בית אבות עם זקנים שמשתגעים מהרעש !!! סיוט מתמשך !!!

  10. אירנה

    אפשר לדעת מי "הקבוצה" .. בכתבה מתראיינות שתי חברות של הגברת – רוב הפעילים לא מחיךה אלא קריות נשר טבעון.
    חזית שחורה חזית ורודה דגלים כחולים חלוקים אדומים..
    כתבה על אולי 20 איש שמתוכם יתמעו בה ומתוכם לא.
    על הפוליטיקה הקטנה הזאת היא תפסיד הרבה יותר מצביעים דלה כמו שאביהו נפסיד בערך כסא וחצי או שניים במועצה של מאות אנשים שלא יתמכו כשהבינו שהוא מייצג רק את האינטרס שלו לרוץ בכחול לבן.. שכח מחיפה ומהירוקים.
    מה זה הירוקים כחול לבן, כשמערבבים אתם יודעים מה יוצא?! חום הקאה!!

  11. לא תודה

    שרית..אביהו.. מי אלה?! לא קידמו כלום 3 שנים במועצה לעומתית. העבירו תקציב של קליש כמו פודלים כי פחדו לאבד כסא בועדה קרואה
    כלב נובח לא נושך..מייצגים אף אחד.
    מצאו שלל רב קפיצה לעגלת המחאה
    יאללה יאללה

  12. לא נצביע למי שחודשים חוסם את חורב

    רק בורובסקי, לא לתת תמיכה לנציגי אנרכיסטים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר