דוד עציוני וטטיאנה ג'ון (צילום: בועז כהן)
דוד עציוני וטטיאנה ג'ון (צילום: בועז כהן)

בחיפה ביתנו החליטו: תומכים בעציוני

אחרי הצטרפותה של תקווה חדשה לרשימה משותפת עם דוד עציוני, גם חיפה ביתנו - הסיעה הבת של ישראל ביתנו - בראשותה של טטיאנה ג'ון הכריזה על תמיכה בו. בין הצדדים נחתם הסכם קואליציוני, ובסביבתו של עציוני מצפים כי גם מפלגת העבודה ומר"צ יתמכו בו. ג'ון: "לאחר פניות מהמועמדים לראשות העיר הוחלט לתמוך בעציוני"

פורסם בתאריך: 12.9.23 07:59

המועמד לראשות העיר דוד עציוני רושם הישג נוסף בקמפיין הבחירות שלו לאחר שאתמול (שני) הוא חתם על הסכם קואליציוני עם רשימת חיפה ביתנו – סיעה בת של מפלגת ישראל ביתנו – בראשותה של טטיאנה ג'ון.

לפי ההסכם שנחתם, ג'ון תכריז על תמיכתה בעציוני לראשות העיר, ואם הוא ייבחר תמונה ג'ון לסגנית ראש העיר לקדנציה שלמה אם חיפה ביתנו תזכה בשני מנדטים או לחצי קדנציה אם היא תזכה במנדט אחד. ג'ון גם תמונה למחזיקת תיק העלייה ותקבל לידיה את ראשות דירקטוריון הרשות לקליטת עלייה. עבור ג'ון זו תהיה סגירת מעגל, שכן במשך שנים היא פעילה בקרב עולי מדינות ברית המועצות לשעבר, ונושא זה קרוב ללבה.

המשא ומתן בין השניים התנהל במשך שבועיים, ומקורבים לג'ון מספרים כי לא אחת היא הביעה את דעתה על כך שחיפה זקוקה לראש עיר צעיר, וכי בתום סדרת פגישות עם עציוני ועם צוותו, במקביל לשיחות עם מועמדים אחרים, היא החליטה שהוא המועמד הראוי ביותר. מי שחיפש רמז מקדים לבאות יכול היה למצוא אותו בכך שג'ון הגיעה לאירוע שערך עציוני ביום ראשון לרגל ראש השנה.

 

 

עבור עציוני מדובר כאמור בעוד הישג אלקטורלי מרשים, וזאת לאחר שיו"ר מפלגת תקווה חדשה ח"כ גדעון סער הודיע על תמיכה בו ועל ריצה בבחירות ברשימה משותפת בשם הבית שלנו. לפיו ההסכם, את המקום השני ברשימה יאייש מועמד מטעמו של סער, אבל הדבר החשוב ביותר עבורו הוא תקציב הבחירות שתקצה המפלגה אשר יקפיץ את הקמפיין של עציוני.

עציוני שואף לאחד את המחנה הליברלי בעיר תחת הנהגתו, תוך בניית קואליציה רחבה. כעת, לאחר תמיכתם של סער ותקווה חדשה ושל ג'ון וחיפה ביתנו, שנחשבות לחלק מממשלת השינוי הקודמת, מכוון עציוני למפלגת העבודה ולמר"צ. הצעד הראשון בכיוון היה השגת תמיכתם של יו"ר ההסתדרות במרחב משה מזרחי ושל יו"ר ההסתדרות הכללית ארנון בר דוד.

ג'ון מסרה בתגובה: "רשימת חיפה ביתנו הודיעה כי היא תתמוך אך ורק במועמד שיקדם את האינטרסים של הציבור החילוני ויתמוך באג'נדה הליברלית שלנו. לאחר שהתקבלו פניות מהמועמדים לראשות העיר הוחלט לתמוך בעציוני. זה קריטי שראש העיר הבא של חיפה יקבל החלטות חשובות וטובות עבור התושבים, אך קריטי אף יותר ליצור איזון הכרחי במועצת העיר על מנת לקדם את האינטרסים של הציבור החילוני ליברלי. כל זה יקרה רק עם חיפה ביתנו גדולה במועצה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רוחמה, כרמל

    מצויין עציוני. קדימה לראשות העיר. נמחוק ליהב את החיוך השחצני מהפנים.

  2. לאמור את האמת

    משום מה לחיפה יש נטייה לבחור מטאוריטים… קודם קליש, זהרה לרגע ותעלם לעד ועכשיו עציוני, זוהר לרגע ויעלם לעד.

  3. רק בורובסקי

    חחח עציוני זה יונה במהדורה שנייה. עורך דין מלוקק. אפשר לקרוא לו עציונה.
    יש מאחוריו עשרות קבלנים מנצרת, ג'דידה מכר, שפרעם שתורמים לו כדי דרכו להשתלט פה על עסקים ותמ"א.
    היחיד הישר מבין המועמדים זה בורובסקי.
    כל היתר או טובעים בפוליטיזציה ושחיתות או לא עוסקים בכלל בחיפה.

  4. לא

    עציוני שילוב של חוסר הנסיון של קליש, הקפיצה בין תפקידים נוסח לזימי, הבטחות הסרק והעסקנות של יהב.
    תוסיפו לזה חוסר עמוד שדרה אידאולוגי כשהוא כבר עבר 4 מפלגות תוך 7 שנים.
    הרע מכל העולמות.

  5. חיפאי

    אסור! אסור להצביע לבוגד שהלך עם קליש והביא לבחירתה, היה ס. ראש בשכר ועזב לטובת גוב במשרדי הממשלה!
    לא אמין בעליל כל אחד אחר כן רק לא לתת את הקול ביום הבחירה לעציוני… ראו הוזהרתם!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר