יונה יהב (צילום: אלעד מלכה)
יונה יהב (צילום: אלעד מלכה)

יהב: "המסמך שהופץ מפוברק"

בשעות האחרונות מופצים ברשת מסמכים רפואיים לכאורה מתיקו הרפואי של המועמד לראשות העיר יונה יהב. יהב: "המעשה הכי חמור שנעשה אי פעם במערכת בחירות בחיפה. בשעות הקרובות תוגש תלונה במשטרה על מנת שזו תחקור במהירות מי עומד מאחורי המעשה הנבזה". ליאור דץ, יועצו של דוד עציוני: "מי שעשה את זה הוא עבריין חצוף"

פורסם בתאריך: 13.9.23 17:21

מתמודדים לראשות העיר ולמועצת העיר, חברי מועצה, תושבים ועיתונאים קיבלו היום (רביעי) אחר הצהריים הודעת ווטסאפ ממספר טלפון אנונימי אשר כולל מסמכים רפואיים לכאורה של יונה יהב. הדלפת המסמכים הרפואיים עוררה סערה במטהו של יהב, שמאז תחילת הקמפיין מקפיד לחזור ולומר כי "לפטריוט חיפאי אין גיל". עם זאת, נושא הגיל שב ועלה, בעיקר ברשתות החברתיות, ככלי ניגוח ביהב.

תיק רפואי של כל אדם הוא חסוי, ואין לעשות בו שימוש ללא אישורו. ראש עיר אינו מחויב בחשיפת תיקו הרפואי על פי חוק. קיים נוהל שנתי ולפיו ראש ממשלה משתף את הציבור במצבו הרפואי, אך גם במקרה זה אין חוק המחייב אותו לעשות כן.

 

 

ליאור דץ, יועצו של דוד עציוני מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני זה שדרשתי את פרסום תיקו האישי של יהב, אבל יש הבדל בין לדרוש לבין לחשוף ולעבור עבירה פלילית. מי שעשה את זה הוא עבריין חצוף שעבר כל גבול ופגע בחוק הפרטיות, ואני מגנה זאת מכל וכל. יש להוקיע תופעות כאלה, ועל משטרת ישראל לאתר את העבריין ולמצות איתו את הדין. עם זאת, אני חושב שמועמד למשרה ציבורית צריך לחשוף את תיקו האישי כחלק מגילוי נאות לציבור, וחבל שיהב התעקש לא לעשות את זה".

יהב מסר בתגובה: "בשעות האחרונות מופץ מסמך מפוברק. הפרטים הרפואיים אשר לכאורה שנשלחו לתקשורת הם פרטים שעברו פברוק וזיוף. מדובר במעשה הכי חמור שנעשה אי פעם במערכת בחירות בחיפה ובכלל. בשעות הקרובות תוגש תלונה במשטרה על מנת שזו תחקור במהירות מי עומד מאחורי המעשה הנבזה הזה. כל גורם שיפרסם את המסמך של עבריינים אשר פרצו למאגרי מידע אישיים וחסויים ופברקו אותם יעבור על החוק ויעמוד בפני דין פלילי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חוסר עניין

    בתפקידים מסויימים הכל תלוי בצוות. עבודת צוות. נושאי המשרות הם עלי תאנה. גם ובמיוחד ראשי ערייה.

    אגב- גם עבודת ההאקרים (האמיתית) היא בעלת מטרה משמעותית וקבוצתית: הנגשת כל האמת(שקיפות) לכולם ומתן הכלים לכולם(שוויון) להבדיל מהדיס-אינפורמציה (בלפנות) ששלטה פה ובעיקר שם.

  2. ביי יונה, ביי

    יהב נשאר אותו יהב.
    מזכיר לי שלפני 2018 הזמין ללשכה שלו בדיקת מכשירי ציטוטים וטען שמצוטטים לו
    וזה כשהיה ראש העיר. לא מצאו כלום וכל העסק נסגר.
    זאת נראית לי שיטה קבוע לתפוס תשומת לב.
    תראו כמה אני חשוב מצוטטים לי ומדליפים לי.
    תניח כבר לנו – לא חשוב הגיל שלך חשוב שנכשלת בענק 15 שנה ולא רוצים עוד

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר