יונה יהב באירוע לקראת השנה החדשה (צילום: בועז כהן)
יונה יהב באירוע לקראת השנה החדשה (צילום: בועז כהן)

"אנחנו פחות או יותר יודעים מי עשה את זה"

באירוע לקראת השנה החדשה, שנערך שעות אחדות לאחר הפצתם של המסמכים הרפואיים לכאורה של יונה יהב, התייחס ראש העיר לשעבר למקרה ואמר: "פורסמו מסמכים מפוברקים ושקריים שחלקם נגנבו מקופות החולים. זו חציית קו אדום, ומי שעשה זאת יצטרך לתת את הדין ואת מלוא חומרת הדין"

פורסם בתאריך: 13.9.23 20:49

שעות אחדות לאחר הפצתם של המסמכים הרפואיים לכאורה של יונה יהב, מאות מתומכיו הגיעו הערב (רביעי) לאירוע הרמת כוסית לשנה החדשה. בנאומו קרא יהב לאחדות: "חיפאים אחים אנחנו. חיפה, כמו ישראל, זקוקה בעת הזאת לאחדות. נקים בחיפה מודל של ממשלת אחדות חיפאית שנהיה גאים בה".

עוד אמר יהב: "חיפה היא אהבת חיי. על אהבת חיים לא מוותרים, את חיפה לא עוזבים גם כשקשה, ועכשיו זו תקופה קשה לחיפה וגם למדינה. אנחנו זקוקים כעת למנה גדושה של אופטימיות ותקווה. אני שב לראשות העיר כדי להשיב את שמחת החיים. אעשה זאת באחריות משום שאני מנהיג אחראי, אעשה זאת בניסיון משום שאני מנהיג מנוסה, אעשה זאת באהבה משום שאני פטריוט חיפאי".

 

 

יהב התייחס כמובן גם לנושא הפצת המסמכים ואמר: "אנחנו בעיצומה של מערכת הבחירות הגורלית ביותר בתולדות העיר. יש כאלה שמנסים להוריד אותנו נמוך. אנחנו מובילים מערכת בחירות בדיוק בדרך בה נוביל את העיר – בדרך של טוב משותף, באופן נקי ואחראי. בשעות האחרונות פורסמו מסמכים רפואיים מפוברקים ושקריים ברשתות החברתיות. חלקם נגנבו מקופות החולים. מישהו היה מאמין שזה מה שיקרה במערכת הבחירות? מתי זה קרה אי פעם בחיפה? זו חציית קו אדום, ומי שעשה זאת – ואנחנו פחות או יותר יודעים מי – יצטרך לתת את הדין ואת מלוא חומרת הדין. אלו שעשו זאת – אין לכם מקום בחיפה".

יהב ביקש מתומכיו "לא להיגרר לשפה נמוכה ולקמפיין ביבים. אנחנו ננצח בדרכנו, וננצח בגדול. אכנס לתפקידי ב-31 באוקטובר ואתחיל לפעול מיד לחזרתה של חיפה להיות בירת הצפון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. חיפאי בלב ובנפש

    רק כל עציוני, כל אחד אחר כן.
    שנה טובה לכל תושבי חיפה!
    בריאות!!!

  2. ירון

    יהב לך הביתה. אתה מכשול בדרך לשיקום חיפה. אתה מבוגר מדי וקטנוני מדי. לא רוצים אותך. זוז הצידה ותן לצעירים ומוכשרים ממך לשקם את העיר.

  3. עופר

    מי שחושף אינפורמציה רפואית על אדם אחר כדי להזיק לו, הוא אדם בזוי ושפל שמקומו בכלא. יונה יהב ( שאני לא מחסידיו ) צודק לגמרי.

  4. שולה

    למה ראש עיר כושל צריך לחזור ולהיבחר שנית? למה אין הגבלת קדנציות גם בכהונת ראשי ערים. די אתה גימלאי תהנה מהחיים ועזוב אותנו לנפשנו

  5. יוסי

    אז אולי באמת תחשוף את התיק הרפואי שלך? אתה אדם קשיש וזכות הציבור לדעת אם אתה בכלל כשיר להנהיג את העיר מבחינה פיזית וקוגנטיבית לעוד חמש שנים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר