פאחר ביאדסי, רג'א זעאתרה וארנת טורין (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
פאחר ביאדסי, רג'א זעאתרה וארנת טורין (צילומים: בועז כהן; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

זעאתרה נבחר לעמוד בראש חד"ש, ביאדסי שני

אסיפת הסניף המקומי של מפלגת חד"ש בחרה ברג'א זעאתרה להוביל את הרשימה גם בבחירות הקרובות למועצת העיר. למקום השני נבחר דובר עיריית חיפה בשפה הערבית פאחר ביאדסי, ובמקום השלישי הוצבה ד"ר ארנת טורין שהצטרפה למועצה לאחר פרישתו של זעאתרה. המקומות 6-4 נותרו פנויים לחיבורים עתידיים

פורסם בתאריך: 18.9.23 07:54

אסיפת הסניף המקומי של מפלגת חד"ש בחרה אתמול (ראשון) את נציגי הרשימה שתתמודד בבחירות למועצת העיר. האסיפה קבעה כי בראש הרשימה יעמוד פעם נוספת הוא רג'א זעאתרה, למקום השני נבחר פאחר ביאדסי, ובמקום השלישי הוצבה ד"ר ארנת טורין.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", בחודש מרץ הודיע זעאתרה כי הוא פורש ממועצת העיר ועובר להתגורר בקהיר. לפני כחודשיים הוא שב ממצרים כדי להתמודד על ראשות הרשימה. ביאדסי היה מהפעילים הבולטים של עינת קליש רותם בבחירות הקודמות, ולאחר שהיא נבחרה לראש העיר הוא מונה לדובר עיריית חיפה בשפה הערבית. בחודש יוני פורסם כאן הוא ביקש לצאת לחל"ת מהעירייה על מנת להתמודד בבחירות למועצה. ביאדסי בחן הצעות שונות וניהל מגעים על הצטרפותו לחד"ש. טורין היא חברת מועצה מכהנת לאחר שהחליפה את זעאתרה.

 

 

בחד"ש פועלים לאיחוד בין כל הגורמים הפוליטיים בחברה הערבית בעיר, והחיבור עם ביאדסי הוא צעד ראשון בכיוון זה. זעאתרה כבר הזהיר מפני פיצול קולות במגזר הערבי, וזאת לאחר שבבחירות הקודמות שתי סיעות – בל"ד וחיפנא – לא עברו את אחוז החסימה, וחד"ש היתה הרשימה הערבית היחידה שנכנסה למועצה אחרי שקיבלה שני מנדטים. החשש הזה גובר לנוכח הפיצול בבל"ד, כאשר חבר המפלגה אבראהים גטאס הודיע על ריצה ברשימה עצמאית למועצה ועל התמודדותו לראשות העיר, בעוד שאת רשימת בל"ד יוביל שרבל דקוור.

מחד"ש נמסר ל"כלבו – חיפה והקריות" כי המקומות 6-4 נותרו פנויים לחיבורים נוספים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר