שלט בחירות של רשימת התושב במרכז שהושחת (צילום: אלי פיסו)
שלט בחירות של רשימת התושב במרכז שהושחת (צילום: אלי פיסו)

שלטי בחירות של התושב במרכז הושחתו בנוה שאנן

לדבריו של יו"ר רשימת התושב במרכז יעקב שטרית, בשבוע שעבר נתלו שלטי הבחירות, אך בצאת החג גילו הפעילים שאלמונים השחיתו את השלטים בנוה שאנן בלבד: "התושב במרכז מפריעה כנראה לאנשים שלא עשו שום דבר בחמש שנים האחרונות, ואין שום סיבה שהם יעשו משהו גם בחמש השנים הבאות"

פורסם בתאריך: 18.9.23 09:15

עם צאת החג גילו ברשימת התושב במרכז בראשותו של יעקב שטרית כי אלמונים השחיתו את שלטי הבחירות של הרשימה שנתלו בנוה שאנן. לדבריו של שטרית, בשבוע שעבר נתלו שלטי בחירות של הרשימה, אך אתמול בערב גילו הפעילים כי אלמונים השחיתו את השלטים בנוה שאנן בלבד: "כנראה שאנחנו מפריעים למישהו פה. לא ייתכן שמכל השכונות שבהן נתלו השלטים, רק בנוה שאנן הם הושחתו ולא באף מקום אחד".

חיפה במרכז הוקמה על מנת לייצג את תושבי השכונות, ובראשה עומד שטרית שמשמש יו"ר ועד רובע נוה שאנן. ברשימה חברים גם הפעילה השכונתית טלי משולם איטח מנוה דוד, מנכ"ל הפועל חיפה לשעבר אבי קאופמן, נציגת עולי אתיופיה אורלי אברה והפעילים מלכה שלו ושמעון חן.

 

 

בקמפיין שלו מרבה שטרית להתנגח בחברי מועצת העיר, ובאירוע הרמת כוסית לרגל ראש השנה הוא אמר: "בשנתיים האחרונות גילינו שחברי מועצה שקיבלו מנדט מהציבור לשרת אותו פעלו כדי לפגוע בו. גילינו אסופה של חברי מועצה שנלחמים בראש העיר וראש עיר שרבה איתם, מלחמות של אגו וכבוד, ואנחנו התושבים בתווך, בני ערובה. שליחות ציבורית זאת לא עבודה שמסתכמת בלצלם את עצמך לרשתות החברתיות כאילו אתה עובד או לפתוח קבוצות האדרה בווטסאפ. זה גם לא לצאת לרחוב פעם בארבע וחצי שנים עם תעמולת בחירות שממומנת על ידי קבלנים ואנשי ממון אינטרסנטים ולהיעלם אחרי הבחירות לעוד ארבע וחצי שנים. לתופעה הזאת צריך לשים סוף, היא פוגעת בכל אחד מאיתנו".

שטרית מסר עוד כי "רשימת התושב במרכז מפריעה כנראה לאנשים שלא עשו שום דבר בחמש שנים האחרונות, ואין שום סיבה שהם יעשו משהו גם בחמש השנים הבאות. האנשים האלה עושים כל שביכולתם כדי למנוע את הבשורה שהתושב במרכז מביאה לשכונות, בדיוק כמו שהאסופה הזו של חברי המועצה רצתה לסגור את ועד נוה שאנן כאשר קמה המועצה הלעומתית ביולי 2021. זו האמת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עצוב לאיזה רמה ירדנו

    זאת הרמה של בריוני צביקה ברבי הכושל… כנראה מהתסכול שלו

  2. רעיונאי מרחף - נו"ש....ויודע היכן המעורבות ומדוע ההתחמקות מהודאה....

    חפירה לעומק האינטרסים -כדאית.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר