יערב בורובסקי, שמשון עידו, יעקב פינגולד, הילה לאופר ועו"ד רועי סבג (צילומים: מיכה בריקמן, בועז כהן)
יערב בורובסקי, שמשון עידו, יעקב פינגולד, הילה לאופר ועו"ד רועי סבג (צילומים: מיכה בריקמן, בועז כהן)

החמישייה הפותחת של בורובסקי

עם הגשת הרשימות למשרד הפנים נחשף הרכב רשימת מחוברים לחיפה וקרית חיים של יעקב בורובסקי. במקום השני הוצב שמשון עידו שעזב את הליכוד בטריקת דלת, במקום השלישי יעקב פינגולד ששב לשתף פעולה עם בורובסקי, במקום הרביעי הילה לאופר שנפרדה מהירוקים, ובמקום החמישי הפעיל החברתי עו"ד רועי סבג

פורסם בתאריך: 21.9.23 10:08

רשימת מחוברים לחיפה וקרית חיים של המועמד לראשות העיר יעקב בורובסקי נחשפת עם הגשת הרשימות למשרד הפנים. במקום הראשון ניצב בורובסקי, שזוהי הפעם השלישית שבה הוא מתמודד לתפקיד ראש העיר. בשנת 2008 הוא התמודד בראשות רשימת מהפך מול יונה יהב וזכה ב-37 אחוז מהקולות, ובשנת 2013 הוא התמודד שוב, הפסיד והכניס שני נציגים למועצת העיר.

את המקום השני תופס שמשון עידו, שבקדנציה הנוכחית משמש יו"ר סיעת הליכוד במועצה. בבחירות לראשות סניף הליכוד הפסיד עידו ליניב בן שושן, ובישיבת ההזדהות הוא הזדהה עם בורובסקי. אז כבר היה ברור שהוא עוזב את הליכוד ומצטרף לבורובסקי.

במקום השלישי הוצב איש העסקים ויזם הנדל"ן יעקב פיינגולד. פינגולד כיהן במועצה הנוכחית מטעם סיעת חיפה מתחדשת של דוד עציוני, וזאת לאחר שסיעת מהפך בחיפה חברה אליו. חיבור זה העניק לו את תפקיד יו"ר התאגיד העירוני אתו"ס. פינגולד היה ממקימי מועצת השינוי – המועצה הלעומתית שקמה מול ראש העיר עינת קליש רותם. באפריל 2021 הוא התפצל מסיעתו של עציוני.

 

 

למקום הרביעי ברשימה בחר בורובסקי בהילה לאופר, שבקדנציה הנוכחית משמשת חברת מועצה מטעם הירוקים לאחר פרישתו של ירון חנן. הנושא המרכזי שעליו היא נאבקת הוא זכויות בעלי החיים. לאופר, תושבת קרית חיים, פרשה מהירוקים לפני כשנה וכעבור כחודשיים עברה לרשימתו של בורובסקי.

במקום החמישי מוצב עו"ד רועי סבג, 33, שזוהי הפעם הראשונה שבה הוא משתתף בבחירות המוניציפלית. סבג הוא יזם ופעיל קהילתי, בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה ובנו של מנכ"ל עמותת יד עזר לחבר שמעון סבג. בשנת 2012 הוא קיבל מהשר דאז משה כחלון את מגן שר הרווחה והשירותים החברתיים על הצטיינותו ופעילותו למען הקהילה. בשנת 2013 פעל סבג להקמת גשר חברתי – ארגון התנדבותי להגברת המעורבות החברתית הסטודנטיאלית בקהילה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מגוחך

    מחוברים לחיפה ולקריית חיים ושמים נציג של קרית חיים במקום מאוד לא ריאלי. לא ראיתי חיבור כזה מאז שראיתי סנדוויץ' חרדל עם ממרח שוקולד…

  2. לא יודע למי אצביע, אם בכלל. בורובסקי ראש עיר, הרשימה שלו לא משהו בלשון המעטה

    מחוברים לנדל"ן קבלנים וקומבינות בדיוק כמו רשימת בורובסקי, בדיוק כמו רשימת הגמלאים, בדיוק כמו רשימת הירוקים
    הקבלנים והפוליטיקה הקטנה השתלטו פה על מועצת העיר
    באף רשימה למשל אין איש עסקים בכיר מההיי טק. אין רופאים בכירים. אין אנשי ניהול ופיתוח עסקי.
    מה שקבלנו זה נציגי קבלנים קניונים ופעילי בעלי חיים ושמאל קיצוני.
    מזעזע

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר