גילה אדרעי ויעקב שטרית (צילום: מטה התושב במרכז)
גילה אדרעי ויעקב שטרית (צילום: מטה התושב במרכז)

יו"ר ועד עובדי הרכבת לשעבר מצטרפת לתושב במרכז

גילה אדרעי, לשעבר יו"ר ועד עובדי רכבת ישראל, מצטרפת לרשימת התושב במרכז בראשותו של יעקב שטרית. אדרעי: "במשך כל חיי פעלתי למען העובדים המוחלשים, ואדע לדרוש ולקבל את הזכויות שלהן זכאים התושבים בזכות ולא בחסד. אנחנו חייבים להחזיר את חיפה להיות עיר אטרקטיבית לצעירים"

פורסם בתאריך: 22.9.23 07:54

חיזוק לרשימת התושב במרכז של יעקב שטרית: גילה אדרעי, לשעבר יו"ר ועד עובדי רכבת ישראל.

אדרעי, שנחשבת לאחת הנשים החזקות ברכבת ישראל, שימשה יו"ר ועד עובדי הרכבת בשתי קדנציות. היא מונתה בשנת 2010, הודחה על ידי ההסתדרות . ב-2012 ושבה לתפקיד ב-2017. היא ניהלה מאבקים נגד מיקור החוץ של תחזוקת הרכבות, ולא אחת השביתה את תנועת הרכבות. ההישג הגדול שלה היה חתימה של ההסתדרות והנהלת הרכבת על הסכם קיבוצי לעובדים לאחר משא ומתן שנמשך כחמש שנים. במרץ השנה התפטרה אדרעי מראשות הוועד ומונתה לסגנית מנהל אגף הדלק ברכבת.

 

 

אדרעי: "על רקע הקריסה הטוטאלית של השירות לציבור בדואר ישראל לאחר ההפרטה, כאשר שורת הרווח גברה בתהליך ההפרטה על כל שיקול ציבורי אחר והובילה למצב של תת שירות נורא בסניפי הדואר, אני גאה במיוחד על כך שעמדתי על השארתה של הרכבת כחברה ציבורית שתשים את הציבור בראש סדר העדיפויות. במשך כל חיי פעלתי למען העובדים המוחלשים, ואדע לדרוש ולקבל את הזכויות שלהן זכאים התושבים בזכות ולא בחסד. אנחנו חייבים להחזיר את חיפה להיות עיר אטרקטיבית לצעירים, שלא נהפוך לעיר של מזדקנים ובודדים. ביחד עם שטרית ועם כל הנבחרת המצוינת של התושב במרכז נעשה את זה, ובגדול".

שטרית: "אדרעי תביא לרשימה את היכולות הניהוליות והארגוניות שלה ותהווה כוח משמעותי בתנופת העשייה הציבורית שאותה נוביל. אדרעי תוביל במועצת העיר את השירות לתושב, תפעל לצמצם ולהעלים את הביורוקרטיה שעומדת מול האזרח הקטן, ותוביל את פיתוח וקידום התשתיות בעיר. אדרעי תביא מניסיונה הארגוני והמקצועי לשגשוג העיר ולרווחת התושבים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיפאי לשעבר

    חיפה אכן הפכה בשנים האחרונות לעיר של מזדקנים ובודדים. לצעירים ואוכלוסיות איכותיות אין מה לחפש בעיר הזו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר