דוד עציוני וכהן הדת יוסף יעקוב
דוד עציוני וכהן הדת יוסף יעקוב

הקהילה המרונית הודיעה על תמיכה בעציוני

ראש הקהילה הנוצרית-מרונית כהן הדת יוסף יעקוב הודיע על תמיכה בדוד עציוני לראשות העיר: "עם הדור החדש אנחנו ממשיכים לעבר עתיד מלא תקווה לחיים יפים וטובים ביחד". עציוני: "החיבור היה ברור ומיידי"

פורסם בתאריך: 22.9.23 09:48

המועמד לראשות העיר דוד עציוני זוכה לתמיכתה של הקהילה הנוצרית-מרונית בחיפה. בישראל חיים כ-12,000 נוצרים-מרונים, וכ-4,000 מהם הם תושבי חיפה. ראש הקהילה הוא כהן הדת יוסף יעקוב, שהודיע על תמיכה בעציוני.

יעקוב: "אנחנו בוחרים במועמד צעיר, מצליח וכריזמטי, כך שעם הדור החדש אנחנו ממשיכים לעבר עתיד מלא תקווה לחיים יפים וטובים ביחד. עציוני הוא בחור רציני עם מוטיבציה שנותנת השראה ועם חזון לקידום ופיתוח של העיר. נעבוד בשביל הצלחת חיפה בראשותו".

עציוני: "חיפה תמיד היתה אי של שפיות וקיום משותף במדינת ישראל. החיבור שלי עם כהן הדת יעקוב, שמוביל את קהילת המרונים בחיפה, היה ברור ומיידי, ואני שמח על תמיכתו ועל תמיכת הקהילה בי לראשות העיר. ביחד איתם ועם עוד רבים וטובים נוביל את חיפה לעתיד טוב יותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שלמה

    מצויין. וכעת – לחרדים. שים לב אליהם. יהב מחזר אחריהם במרץ ומבטיח להם כל מה שירצו. אל תזניח את החזית הזו. החרדים יכולים להכריע את הבחירות האלו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    השאלה רק איזה הבטחות נתן להם כי הרי אין תמיכה חינם.
    למה שלא יחשוף איזה הבטחות נתן לקבלנים שתולים שלטי ענק שלו על בניינחם בפיק"א ואיך יתכן שקיבל תרומות מג'דידה מכר ונצרת מגבל ים שלא תושבי חיפה!?
    מה הוא מבטיח.. שיפרט הסכמי תמיכה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר