פרופ' אלון טל ואביהו האן (צילום: הירוקים - כחול לבן)
פרופ' אלון טל ואביהו האן (צילום: הירוקים - כחול לבן)

חבר הכנסת לשעבר פרופ' אלון טל הכריז על תמיכה בהאן

פרופ' אלון טל, ששימש כחבר כנסת מטעם כחול לבן, נחשב לאחד מבכירי פעילי איכות הסביבה והיה ממייסדי ארגונים סביבתיים, ובהם אדם טבע ודין ומכון הערבה ללימודי הסביבה. בעבר שימש טל יו"ר חיים וסביבה - ארגון הגג של ארגוני הסביבה ויו"ר משותף לשדולה הסביבתית-חברתית ולשדולה להבראת מפרץ חיפה

פורסם בתאריך: 26.9.23 18:15

פרופ' אלון טל, ששימש כחבר כנסת מטעם כחול לבן בכנסת ה-24, הכריז על תמיכתו באביהו האן לראשות העיר וברשימת הירוקים – כחול לבן למועצת העיר.

טל, מודיעין-מכבים-רעות, נחשב לאחד מבכירי פעילי איכות הסביבה והיה ממייסדי ארגונים סביבתיים, ובהם אדם טבע ודין, מכון הערבה ללימודי הסביבה וצפוף – הפורום לאוכלוסייה, סביבה וחברה. בשנים 2003-1997 שימש טל יו"ר חיים וסביבה – ארגון הגג של ארגוני הסביבה בארץ. כמו כן הוא שימש יו"ר משותף לשדולה הסביבתית-חברתית ולשדולה להבראת מפרץ חיפה.

טל פנה לתושבי חיפה ואמר: "אני עוסק בזיהום ובבריאות של חיפה כבר יותר מ-30 שנה, ולא היתה קבוצה שנלחמה על הבריאות שלכם, על הסביבה שלכם ונגד הזיהום כמו האן, הירוקים והצוות הנהדר שהוא מרכז. האן הוא מיוזמי החלטת הממשלה על פינוי המפעלים המזהמים ממפרץ חיפה. האן וסיעתו הם המייצגים נאמנה את המחנה הסביבתי בחיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רוחמה, כרמל

    מי שחשובה לו איכות הסביבה והפחתת המזהמים ממפרץ חיפה – חייב להצביע לאביהו האן. שמעתי אותו בחוג בית והדבר הזה בנפשו. אני מאמינה לו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר