ח"כ בני גנץ ועינת קליש רותם (צילומים: אלעד מלכה; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
ח"כ בני גנץ ועינת קליש רותם (צילומים: אלעד מלכה; ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

קליש רותם: "לגנץ אין רבע מהאומץ שלי"

ראש העיר עינת קליש רותם השתתפה בפאנל בחירות של העמותה לקדמה חברתית, הפגינה שילוב של פנטזיה וחוסר מודעות ותקפה את יונה יהב, דוד עציוני, יעקב בורובסקי ואביהו האן. על אף שכל הסקרים מנבאים לה התרסקות, היא בטוחה: "היחידה שיכולה לגבור על יהב בסיבוב השני זו אני"

פורסם בתאריך: 5.10.23 11:13

עוד מפגן שמשלב פנטזיה וחוסר מודעות מצדה של ראש העיר עינת קליש רותם, שכל הסקרים מנבאים לה התרסקות בבחירות. ביום שלישי קיימה העמותה לקדמה חברתית פאנל של מתמודדים לראשות העיר, שבו השתתפו קליש רותם, דוד עציוני, יעקב בורובסקי, אביהו האן ואבראהים גטאס. המועמדים האחרים, ובהם יונה יהב, יוסי שלום, שרית גולן שטיינברג, לזר קפלון וקיריל קארטניק, לא נכחו בפאנל.

הכנס התנהל על מי מנוחות, ואחרי שעציוני ובורובסקי כבר עזבו שאל המנחה את קליש רותם אם היא תתמוך בגטאס במקרה שהוא יעפיל לסיבוב השני מול יהב. וכך השיבה ראש העיר: "קודם כל, אני רוצה להגיד שהיחידה שיכולה לגבור על יהב בסיבוב השני זו אני. היחידה! היחידה! אל תתבלבלו, מכיוון שאת כל האחרים הוא מועך. אני היחידה שאוכל לעמוד נגדו. אז אם אתם לא רוצים אותו ואתם מבינים מה היה פה 15 שנה, אתם תדאגו שאני אהיה בסיבוב השני".

בהתייחסותה לעציוני ולבורובסקי, שעזבו כאמור לפני דבריה של קליש רותם, היא אמרה: "אולי זה מקרי, אבל שני אנשים שלא נמצאים פה עכשיו – ברגע שלא קיבלו כסף מהפוליטיקה הם ברחו. יצאו. אז אני רק רוצה להגיד שיש אנשים שנמצאים בפעילות ציבורית מהנשמה, ואני יכולה לתת קרדיט על זה להאן. אם בן אדם לא מקבל כסף מהפוליטיקה ובורח, ככה זה נראה".

 

 

קליש רותם לא עצרה: "אני רוצה להגיד את הדבר הכי חשוב בעיניי, עליי בקדנציה הזו ברמה הפוליטית. בחרתי להכניס את חד"ש לקואליציה ולא את הליכוד. כשקיבלתי טלפון מראש הממשלה, בהתחלה לא עניתי לו. כשהוא התקשר אלי שוב ודיברתי איתו, הוא אמר לי 'מה זאת אומרת? איך את לא מכניסה את הליכוד לקואליציה ואת חד"ש את מכניסה?'. אז אמרתי לו 'אתה תתעסק בעניינים שלך, אתה לא תיכנס לי לחיפה'".

ראש העיר פנתה להאן, שמתמודד לראשות העיר בתמיכתו של יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ, ואמרה: "אני רוצה להגיד משהו על אדון בני גנץ. שיש לי כבוד והערכה אליו, אבל מוגבלים מאוד. אצלו הערבים הם לא שותפים לגיטימיים. לאדון גנץ אין רבע מהאומץ שלי להכניס את חד"ש ולהשאיר את הליכוד בחוץ. בגלל זה הוא לא מסוגל לעשות כלום, וגם אתה לא תהיה מסוגל".

האן הגיב ואמר: "לא באתי להתעמת איתך, אבל זו באמת הגישה של איך אתה רוצה לנהל עיר. האם אתה רוצה כל הזמן לריב עם השלטון המרכזי או להביא את השלטון המרכזי אליך. זו הדרך שאני רואה מול עיניי. את יכולה להגיד מה שאת רוצה על גנץ, אבל הוא הולך להיות המנהיג הלאומי של מדינת ישראל, והוא ידאג לחיפה. בעזרתו נביא תקציבים לחיפה, ואנחנו סוף סוף נראה פה עיר שהשלטון המרכזי הוא לא האויב שלה אלא בעדה".

במטה עציוני ובמטה בורובסקי סירבו להתייחס לדברים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

21 תגובות
  1. י

    היא באמת סתומה הלואי והיתה מגיעה לקצה של העשיה שלו ממש מטומטמת ובזויה

  2. גלי

    יהב הוא לא הפתרון – הוא הבעיה. במשך 15 השנים שהיה ראש עיר ראינו שהוא לא שווה הרבה.

  3. ארנת טורין

    אכן אמיצה בלי בדל ציניות. ואכן היתה ראשונה למנות סגן בשכר – אשה מוסלמית

  4. שמואל

    אני מצביע קליש. כל השאר יילכו להתחנף לועד שהוא שלוחה של מרכז הליכוד.

    שיהיה בהצלחה!

  5. יוסי

    שימו לב שיונה יהב נמנע מלהגיע לכנסים האלה, בעצת יועצי התקשורת שלו. והם יודעים למה.

  6. אלכס

    עינת קליש רותם איש אמיצה, חכמה ונקיית כפיים. אם ציבור חיפאי לא ישכיל להבין ולהעריך את זה, לא תהיה הזדמנות שניה לחיפה לחזור להיות עיר חשובה וחזקה כמו כמו שהיא הייתה עד שפוליטיקאים קטנים הרסו אותה לעט לעט

  7. עופר

    היא מעדיפה תומכי מחבלים על פני אנשים ציונים אוהבי המדינה. אני הצבעתי למכה הזו ב-2018, לא להאמין.

  8. חיפאי מעל 60 שנה

    קליש יא אפס… הצחקת אותי! אין לך סיכוי את כישלון ובגללך גם חיפאים לא יצביעו לעציוני הבוגד שהיה ס. ראש עיר בשכר אצלך ובגד בתושבי העיר לטובת גוב במשרד הבינוי והשיכון. עדיףףףף לך קליש ״0״ – לפרוש!!!
    חג שמחת תורה שמח לכל תושבי חיפה. אמן!

  9. קשקשנית הזויה

    אין שום משמעות לגיבוב השטויות ולקשקשת הבלתי פוסקת שמפזרת עינת קליש, ראשת העיר הכושלת בתולדותיה של חיפה, וחבל שהיא זוכה לתהודה. לא ברור איך קרה שהאישה ההזויה הזאת נבחרה. תקלה חמורה. בעוד שלושה וחצי שבועות, שמים קץ לפיאסקו הניהולי שיצרו קליש וצוק בחיפה, הצמד שנושא באחריות ישירה לחמש שנים מבוזבזות של כאוס, טרלול, הזנחה, ורוח רעה. ב-31 באוקטובר שולחים את עינת קליש המנותקת הביתה ויוצאים לדרך חדשה.

  10. יור

    קליש, איזה כדורים את לוקחת ?
    תמני בבקשה 5 פרויקטים עירוניים טובים ומצליחים שעשית בתקופתך.
    עיר מתה – את אמרת , עיר מלוכלכת – את אחראית , עיר ללא מופעים ותרבות ארצית – את אחראית , עיר עם חזירים ותמים – את אחראית , רוצה עוד ???

    בכל ארגון גדול וענק כמו מפעל, עירייה, או כל מוסד אחר המנהל נושא באחריות!

  11. תושב קרית חיים

    כל הכבוד לקליש שהיא ראש העיר הראשונה הישרה ושגם עושה ואני מאמין שהיא תיבחר שוב כי רוב תושבי העיר תומכים בה

  12. יעל ר.

    אחרי 5 שנים שסירבה להתראיין ורק שלחה "אין תגובה" לתקשורת הייתי מצפה שלא תתנו לה במה, תסקרו את הכנס ותכתבו במקום להביא את דבריה "אין תגובה".
    יהב עציוני קליש האן – עסקנים ליגה ד'.. באמת זו הבעיה של חיפה. חייבת הנהגה במישור הלאומי.
    היחיד שיכול לתת את זה – זה בורובסקי. בתור התחלה לטפל בפשיעה מהכפרים שחודרת לעיר.

  13. עברי

    ה'אומץ' של קליש מסתכם במו"מ קואליציוני. כאשר התקיים בחיפה פוגרום כהניסטי נגד האוכלוסיה הערבית (הם הוסעו באוטובוסים לעיר; בגדול לא מדובר במקומיים) – קליש לא אמרה מילה, לא התקרבה קילומטרים למקום האירועים, לא דרשה מן המשטרה להגן על התושבים מפני הפורעים. ולאחר מעשה – לא חקירות, לא הצהרות, לא נוכחות, לא כלום. אז יופי לך, עינת קליש, שלקחת מפלגה א' ולא מפלגה ב' לקואליציה או להיפך. ממש עיטור העוז והמופת.

  14. רוני

    הייתי בטוח שתאמרי שאת תביסי את יהב בסיבוב הראשון . למה שתמתיני לסיסוב השני ?

  15. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קליש מפחדת להילחם בחזירים בחיפה את מדברת על גנץ רמטכל חה חה חה

  16. גקי

    היא גם עיוורת וגם חצופה. זכתה מן ההפקר בעוד 3 חודשים בראשות העיר. היא תעוף עמו הטילים של חמאס

  17. גילה

    אפסית . אם יהב הרס חלק נכבד מהעיר את וידאת הריגה אחריו. תגידי יש קשרים נוירוניים בכלל בקופסה שלך?

  18. גקי

    את גם חצופה וגם ריקה מעשייה. קחי את יונה ולכו לבית הורים. בדרך קחי גם את בורובסקי שבחיים לא עשה משהו עבור מישהו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר