מועצת העיר (צילום: בועז כהן)
מועצת העיר (צילום: בועז כהן)

קליש רותם הקפיאה את ישיבות מועצת העיר

גם זו דרך להתמודד עם הביקורת: ראש העיר עינת קליש רותם הודיעה לשר הפנים משה ארבל כי עיריית חיפה לא תקיים ישיבות מועצה מכיוון שהמועצה מתנהלת בהרכב חסר, וזאת עד לקבלת הבהרה ממנו אם היא רשאית לכנס את המועצה בהרכב כזה

פורסם בתאריך: 17.12.23 11:45

ישיבות מועצת העיר הוקפאו עד להודעה חדשה – כך החליטה ראש העיר עינת קליש רותם. כפועל יוצא מכך, ישיבות מועצת העיר שאמורות היו להתקיים ביום רביעי שעבר והיום (ראשון) בוטלו.

ביום שלישי שעבר קיבלו חברי מועצת העיר הודעה ממזכירת המועצה עדנה הררי אברהם, ולפיה ישיבת המועצה שלא מן המניין שתוכננה להתקיים למחרת בוטלה.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי קליש רותם שלחה מכתב לשר הפנים משה ארבל, ובו היא הודיעה לו כי העירייה לא תקיים ישיבות מועצה מכיוון שהמועצה מתנהלת בהרכב חסר, וזאת עד לקבלת הבהרה ממנו אם היא רשאית לכנס את המועצה בהרכב כזה.

 

 

כזכור, בסוף ספטמבר התפטר חבר המועצה ניר שובר לאחר שלא הצביע בעד הצעת תקציב העירייה שהביאה קליש רותם לאישור המועצה ותמך דווקא בהצעת התקציב של מועצת השינוי. בשל כך מונה כעת המועצה 30 חברים ולא 31. מכיוון ששובר התפטר זמן קצר לפני המועד המקורי של הבחירות המוניציפליות (31 באוקטובר), המועצה היתה בישורת האחרונה לקראת הבחירות ולא תוכננו ישיבות עתידיות. אלא שאז פרצה המלחמה,  הבחירות נדחו ל-30 בינואר, והמועצה ממשיכה לכהן מכוח חוק דחיית הבחירות לרשויות המקומיות.

מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. נמאסה, מספיק

    נשאר להזויה חודש לטרלל ולהרוס ואז היא תצירף לרשימת דורשי עבודה בחיפה.

  2. רוחמה

    כשהיא כן כינסה ישיבות מועצה, לא הגיע כמעט אף חבר מועצה. עדיף לבטל מראש.

  3. לכי!

    פוליטיקאית קטנה, קומבינטורית גדולה, מניפולטיבית ותחמנית בלתי נלאית. בנחישות ובעקביות ממשיכה לעקם עד הרגע האחרון את המערכת ולפגוע בסדרי מינהל תקין בעירייה. בעוד שישה שבועות שולחים את ״עינת״ קליש, ראשת העיר הכושלת בתולדותיה של חיפה, הביתה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר