פז גליקמן. העיר מזדקנת לו (צילום: פוטו חנין)
פז גליקמן. העיר מזדקנת לו (צילום: פוטו חנין)

התוכנית של הבית היהודי להצערתה של חיפה

בבית היהודי יוזמים קמפיין להבאת צעירים לחיפה. לפי היוזמה, צעירים יקבלו הטבות בתמורה להתחייבות לשלוש שנות מגורים בעיר ולעבודה קהילתית

פורסם בתאריך: 1.2.18 15:23

הנהגת הבית היהודי בחיפה מובילה קמפיין להבאת צעירים לעיר. מדובר ביוזמה בשיתוף עם המרכז הקהילתי באחוזה, ולפיה, צעירים שיגיעו לחיפה יקבלו הטבות שונות בתמורה להתחייבות למגורים בעיר במשך שלוש שנים לפחות ולפעילות קהילתית. אחת מההטבות המוצעות היא הנחה בארנונה בשיעור של 20 אחוז למשך שלוש שנים.

מועמד הבית היהודי למועצת העיר עו”ד פז גליקמן מציין כי היוזמה נמצאת כבר בשלבים מתקדמים וכי בהכנתה שותפים כעשרה פעילים מאחוזה: “העיר מזדקנת והגיע הזמן לבצע מהלכים שלא נוסו בעבר לטובת הבאת משפחות צעירות לעיר. אנחנו רואים ביוזמה הזו את פרויקט הדגל של רשימת הבית היהודי לקדנציה הקרובה ונערכים לכך כבר היום. מטרתה של היוזמה היא לשמש מודל שיסחף עמו רשימות נוספות המתמודדות למועצת העיר”.

 

 

לדבריו של גליקמן, הוא משוכנע שהיוזמה תזכה לתמיכה של הנהלת העירייה ושל חברי המועצה שהעיר יקרה ללבם.

מהיכן יגויס הכסף להטבות?

“אלו הם כספים שלא קיימים כרגע, נכון, אבל ניתן יהיה לדאוג לכך בעתיד. הכוונה שלי היא שההטבות יינתנו במדורג ובדיעבד. כלומר רק לאחר שהתושבים החדשים אכן יוכיחו את תרומתם לעיר ויעמדו בהתחייבותם להתגורר בחיפה לפחות במשך שלוש שנים. הגעה של המשפחות לחיפה תגדיל את הכנסות העירייה ותתרום לחיזוקה של העיר. בימים אלה אנחנו מגבשים את הפרמטרים לקליטת המשפחות. אפשר כבר לומר שההטבות מוצעות לאקדמאים עד גיל 35 ושההתחייבות לעבודה קהילתית תהיה לשלוש שנים עם מספר שעות חודשיות שאותו נגדיר בקרוב”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר