ההפגנה של הסניף החיפאי של ישראל ביתנו (צילום: ארתור קליין)
ההפגנה של הסניף החיפאי של ישראל ביתנו (צילום: ארתור קליין)

"לנו לא יגידו 'אתם לא יהודים כי אתם לא שומרים שבת'"

בשבת התקיימה הפגנה מול בניין עיריית חיפה "בעד חופש בחירה בשבת ונגד הכפייה הדתית". את ההפגנה ארגן לזר קפלון, יו"ר הסניף החיפאי של מפלגת ישראל ביתנו, והשתתפו בה כ-100 מפגינים ובהם ח"כ רוברט אילטוב

פורסם בתאריך: 25.2.18 07:48

אתמול (שבת) בצהריים התקיימה הפגנה מול בניין עיריית חיפה "בעד חופש בחירה בשבת ונגד הכפייה הדתית". את ההפגנה ארגן לזר קפלון, יו"ר הסניף החיפאי של מפלגת ישראל ביתנו, והשתתפו בה כ-100 מפגינים ובהם ח"כ רוברט אילטוב.

קפלון אמר בהפגנה: "אני מודה לכל מי שהגיע ולא נשאר אדיש. אנחנו רוצים יותר תחבורה, יותר מרכולים ויותר אפשרויות בשבת. לא ניתן יד לכפייה הדתית ונעמוד על הזכויות ועל החופש שלנו. ראש העיר יונה יהב נכנע ללחץ הרב של החרדים וביטל את המכרז להקמת מסעדות ומזנונים בחמישה פארקים עירוניים בשל התנאים שהציבו המתמודדים במכרז לפעול בשבת – היום האטרקטיבי ביותר מבחינתם ושבלעדיו העסק אינו כדאי".

 

 

בין הדוברים בהפגנה היה גם יו"ר צעירי ישראל ביתנו חיפה והצפון גרי קורן שאמר: "אנחנו הציבור השפוי במדינה, שמשרת בצבא ומשלם מסים. לנו לא יגידו 'אתם לא יהודים כי אתם לא שומרים שבת'. אנחנו מקיימים את היהדות הציונית בפועל – חיילים, רופאים, מורים ומהנדסים. אנחנו בונים את המדינה ואנחנו עתידה. השבת שלי היא הבחירה שלי. חיה ותן לחיות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר