יובל רבין ובת זוגו נטלי אהרון. גילה זמיר: ""נפגשתי איתם בהמשך לבקשתם"
יובל רבין ובת זוגו נטלי אהרון. גילה זמיר: ""נפגשתי איתם בהמשך לבקשתם"

רבין לא עוצר – נפגש גם עם זמיר

בין המגעים עם אנשי מפלגת העבודה לפגישות עם נציגיו של גד זאבי, הספיק יובל רבין להיפגש גם עם גילה זמיר מסיעת חיפה שווה. זמיר: "אני שמחה על כניסתו למרוץ לראשות העיר שנראית לי כגיים צ'יינג'ר של הבחירות האלה"

פורסם בתאריך: 18.3.18 18:18

מאז החשיפה של "כלבו – חיפה והצפון" על כך שיובל רבין שוקל לרוץ לראשות העיר, מתמודדים ופוליטיקאים מתעניינים מאוד באשר לכוונותיו. בין מגעים עם אנשי מפלגת העבודה לפגישות עם נציגיו של גד זאבי, הספיק רבין להיפגש גם עם גילה זמיר מסיעת חיפה שווה.

זמיר, על מה דיברתם?

"נפגשתי עם רבין ועם בת זוגו נטלי אהרון בהמשך לבקשתם להבין את מערך הכוחות בעיר ואת הרוחות הפוליטיות הנושבות בה. היו כמה פגישות סימפתיות, ומצאתי אדם מעניין, חד ובעל כריזמה שקטה. באופן אישי אני שמחה על כניסתו למרוץ לראשות העיר שנראית לי כגיים צ'יינג'ר של הבחירות האלה. מבחינתי זה שקול לריצתו של שמעון לנקרי למרוץ לראשות העיר עכו, כשהוא לא היה תושב העיר ועבר אליה לקראת הבחירות. הוא זכה בבחירות וקידם את עכו יותר מכל העכואים שכיהנו בתפקיד עד אז. אני מעדיפה אדם ראוי וחדור עשייה מאשר אדם בעל ותק חיפאי שלא בהכרח הוכיח את עצמו בעשייה אפקטיבית עבור העיר ותושביה".

 

 

ויש לו סיכוי?

"לדעתי הוא מביא עמו נכסים שהם הרבה מעל לביצה המקומית, והוא ימשוך את תשומת הלב של התקשורת הארצית לנעשה בחיפה וייצור מפנה בהתייחסות הפוליטית-ארצית כלפי העיר. בשילוב ידיים עם סיעות חדשות שבאו לעבוד זה עשוי להיות התמהיל הנכון לקידומה של חיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. צפוני

    לפני שמתחיל להיות מועמד יובל רבין צריך לספר איך הוא מנהל את עצמו ואיך הוא חושב שיידע לנהל את עיריית חיפה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נשאלת שאלה "האם מי שעסקיו הגיעו לכינוס נכסים בגלל התנהלות מעוררת תמיהות ראוי ויכול לנהל עיר שתקציבה מיליארדי שקלים ? לא כל מי שהוא בן של ראש ממשלה או אפילו נכד של שופט עליון, הופך אוטומטית ל…ראש מועצה ?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר