עינת קליש רותם ודוד עציוני. מה יגידו תומכיה על ההתבטאות הזאת? (צילום: צחי אוסטרובסקי)
עינת קליש רותם ודוד עציוני. מה יגידו תומכיה על ההתבטאות הזאת? (צילום: צחי אוסטרובסקי)

"בין יהב לעציוני, הבחירה שלנו תהיה יהב"

בתגובה לפוסט שבו כינה אחד מאנשיו של דוד עציוני את עינת קליש רותם "מועמדת מורשעת כושלת" הפתיע נחשון צוק, מנהל המטה שלה, עם התבטאות יוצאת דופן

פורסם בתאריך: 28.3.18 08:56

למרות ההרשעה עינת קליש-רותם לא עוצרת, בטח לא את הקמפיין שלה נגד ראש העיר יונה יהב. אבל בתגובה לפוסט שהעלה ששון יונה ימין, מאנשיו של המתמודד לראשות העיר דוד עציוני, ולפיו "בין ראש העיר, מועמדת מורשעת כושלת ואקטיביסטים יש מכנה משותף – הם מ-פ-ח-ד-י-ם! המהפך מתקרב – בוחרים בעציוני לראשות העיר", כתב מנהל המטה של קליש-רותם נחשון צוק את הדברים הבאים: "אם הבחירה היא בין יהב לבין עציוני, יהב יהיה הבחירה שלנו, בלי שום היסוס. עציוני, בובת צעצוע מחייכת שמופעלת על ידי כסף ענק שאף אחד לא מבין את מקורותיו, הוא מסוכן בעינינו הרבה יותר מיהב הרופס והכושל, שאת מקורותיו אנחנו לפחות מכירים".

 

 

צוק, הפתעת.

"תשמע, אנחנו יודעים מאיפה הכסף של יהב מגיע, ומספרים לנו מתוך המערכת לאן הכסף הולך במשך שנים. מההתחלה אנחנו לא יודעים מאיפה הכסף של עציוני מגיע כי זה נעשה ללא שקיפות. וזה נראה מפחיד".

עציוני, מפחיד?

"אני לא יכול להגיב לכל פעיל שטח של קליש רותם. אני מדבר עם כולם, כולל קליש רותם, ומה שבטוח – יהב לא יהיה ראש העיר הבא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דב אלידע

    הכלבויניק בועז כהן אתם מפשפש בעונג רב בעניין "ההרשעה" של עינת קליש רותם, ועוד תוקע זאת במשפט הפותח של הכתבה—שחס וחלילה לא יגיע לסופה וישכח להזכיר זאת. בהתחשב בעובדה שהרשעה זו אינה משמעותית יותר מהרשעה בעבירת תנועה ושכל העניין הגיע בכלל לערכאות ממניעים פוליטיים, הדבר מראה איפה הראש של כולבויניק.

    ואין בכך פלא—לאחר שיהב ניפח אתכם בכספי פירסומות במשך 3 קדנציות. תחשבו על זה: מדוע כשביבי מנסה לקנות טובות הנאה פוליטיות אצל נוני מוזס זה פלילי, ואילו כאשר רשות מקומית קונה שטחי פירסום במקומון תמורת תמיכה פוליטית זה תקין?

    מושחתים! הפסיקו לגלגל עיניים לשמים ולזעוק "מורשעת".

  2. האדריכלית האחראית

    לפי ההגיון הזה, אם מישהו דורס מישהו זו רק עבירת תנועה, אז אם למישהי יתפרק הבניין ומישהו ימות בתוך ההריסות זה גם בסדר?

  3. חיפאי

    ההון והשלטון מנסה להחזיק את יהב קשישא בכל הכח. הוא הבובה המשרת ומשמר את מטרותיהם בחיפה. לא עשה כלום , לא עושה כלום ולא יעשה כלום. כמובן שהציבור החיפאי משלם.צריך מהפך בחיפה של צעירים משהו אחר ולא עוד מאותו דבר. דוד עציוני ושכמותו בהחלט ראויים. לגבי מקורות המימון הרי מבקר המדינה בודק ויבדוק הכל. הכל שקוף הכל גלוי ופתוח. ממה אתם מפחדים. דבר אחד בטוח- כל המנגנון של עירית חיפה עומד לצידו של יהב. שחס וחלילה אף אחד לא יזיז את הגבינה שלהם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר