שלט בחירות של מר"צ. איפה מסתתר משה קלוגהפט? (צילום: אילן אסייג)
שלט בחירות של מר"צ. איפה מסתתר משה קלוגהפט? (צילום: אילן אסייג)

מר"צ תתמודד בבחירות למועצת העיר

אנשי סניף מר"צ בחיפה מקיימים פגישות עם גורמים מהרשימות השונות שכבר הודיעו על השתתפותן בבחירות כדי לאתר רשימה לריצה משותפת. אם לא תימצא כזו, מר"צ תתמודד לבד

פורסם בתאריך: 9.5.18 13:41

מפלגת מר"צ החליטה להציג רשימה שתתמודד בבחירות המוניציפליות על מושבים במועצת העיר חיפה. בקדנציה הנוכחית אין למר"צ נציגים במועצה, ובימים אלה מתקיימות פגישות בין גורמים מהסניף לבין נציגים מהרשימות השונות שכבר הודיעו כי הם מתכוונים להתמודד בבחירות, וזאת במטרה לקדם אפשרות של התמודדות משותפת. במר"צ אומרים שהכוונה היא למצוא רשימה שמטרותיה דומות למצע של המפלגה ברמה העירונית, אך בסניף חיפה של המפלגה הבהירו כי גם אם לא תימצא רשימה שניתן יהיה להתמודד איתה במשותף תרוץ הרשימה למועצה.

אתמול (שלישי) נבחר מזכ"ל חדש למר"צ – תומר רזניק – שיחליף את המזכ"ל הנוכחי מוסי רז. רזניק כבר הבטיח במצע שלו לקראת הבחירות להקים סניף מחוזי למפלגה בחיפה.

 

 

ראשי הסניף קיימו פגישה עם יו"ר המפלגה ח"כ תמר זנדברג, שכבר הבטיחה לתמוך ברשימה, וזאת במטרה לקדם את הקמתה.

הנושאים המרכזיים שבסניף המקומי מבקשים לשים עליהם דגש במצע לקראת הבחירות המוניציפליות הם איכות הסביבה ודאגה לקהילות השונות המתגוררות בעיר – יהודים וערבים, חילונים ודתיים, קהילת הלהט"ב ובוגרי הקיבוצים העירוניים שגרים בעיר ושמר"צ רואה בהם קהילה שמבקשת שקולה יישמע.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר