יואב רמתי ורג'א זעאתרה. "ניסיון נואל לסתימת פיות"
יואב רמתי ורג'א זעאתרה. "ניסיון נואל לסתימת פיות"

"אין גבול לחוצפה ולעיוות של זעאתרה"

יממה לאחר שרשימת חד"ש עתרה לוועדת הבחירות בדרישה לפסול את רשימת הבית היהודי מהתמודדות בבחירות תוקף יואב רמתי את רג'א זעאתרה: "הדרישה באה מסיעה אנטי ציונית, אנטי יהודית, שראשיה מצהירים על אהדתם לארגוני טרור ולנשיא סוריה"

פורסם בתאריך: 9.10.18 10:25

הגזרה החמה של הימים האחרונים היא לא בין יונה יהב לעינת קליש רותם, אלא בין יו"ר רשימת הבית היהודי יואב רמתי ליו"ר רשימת חד"ש רג'א זעאתרה. לאחר שביום שבת פורסמה כאן בלעדית היוזמה של רמתי לסייע לסוחרים היהודים של שוק תלפיות, אתמול (שני) הגיש עו"ד עומר סמרי, חבר ועדת הבחירות מטעם חד"ש, עתירה לוועדת הבחירות בדרישה לפסול את סיעת הבית היהודי בטענה להסתה לגזענות. היום – יממה לפני הדיון בעתירה – הסירו בבית היהודי את הכפפות.

"אין גבול לחוצפה ולעיוות כאשר יו"ר חד"ש בחיפה – שהצהיר ש'חיזבאללה איננו ארגון טרור' ותמונתו עטויה בדגל סוריה הופיעה בפייסבוק – דורש לפסול את רשימת הבית היהודי בחיפה בטענה של הסתה לגזענות", כתב רמתי בהודעה שפורסמה הבוקר, "עצם הבקשה היא תרגיל בחירות וניסיון נואל לסתימת פיות. מה שמרגיז הוא שהדרישה באה מסיעה אנטי ציונית, אנטי יהודית, שראשיה מצהירים על אהדתם לארגוני טרור, לנשיא סוריה ולאחרים מגדולי שונאי ישראל, והם באים להגיד לנו מהי הסתה ומהי גזענות?".

 

 

על קריאתו של זעאתרה לרשימות האחרות בעיר להצטרף לעתירתו אמר רמתי: "אף אחד לא נענה לדרישתו ההזויה כי הם יודעים מי האיש ומי עומד מאחוריו ומממן את פעילותו".

לדבריו של רמתי, הבית היהודי יציג תשובה מפורטת לוועדת הבחירות, שכן "לא היה שום קמפיין של הסתה, לא היתה קריאה להחרמת סוחרים ערבים, ולכן אין שום סיבה בעולם לפסול רשימה יהודית-ציונית שנלחמת על עקרונותיה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר