ישראל סביון עם ח"כ עמיר פרץ. עלייה לרגל (צילום: עושים עניין)
ישראל סביון עם ח"כ עמיר פרץ. עלייה לרגל (צילום: עושים עניין)

בכירי העבודה מגיעים לחיפה כדי לתמוך בסביון

לאחר ביקורו של יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי בחיפה כדי להביע את תמיכתו בעינת קליש רותם, יעלו בזה אחר זה בכירי המפלגה כדי להביע תמיכה בישראל סביון. ממטהו נמסר: "ברור במי תומכים רוב חברי הכנסת של המפלגה בבחירות לראשות העיר"

פורסם בתאריך: 10.10.18 13:57

מטהו של המתמודד על ראשות העיר ישראל סביון מתהדר בהגעתם של חברי כנסת ואושיות מובילות ממפלגת העבודה שמגיעים לחיפה כדי להביע את תמיכתם בו. כזכור, מפלגת העבודה פיצלה את תמיכתה בזירה המוניציפלית בין סביון, שמשמש מזכיר המחוז של המפלגה, לעינת קליש רותם שזוכה לתמיכתו של יו"ר המפלגה אבי גבאי, והביקורים הללו נערכים על רקע המאבק על הקול של מצביעי העבודה.

"בחיפה יש גרעין ותיק של תומכי מפלגת העבודה שמאמינים בערכי המפלגה, וסביון הוא האלטרנטיבה הברורה שלהם", אומרים במטהו, "הדבר בולט במיוחד על רקע ביקורו של גבאי שהגיע לכאן בשבוע שעבר בגפו, ללא חברי כנסת מהמפלגה. לחברי העבודה ברור במי תומכים רוב חברי הכנסת של המפלגה בבחירות לראשות העיר".

הראשון שהגיע לתמוך בסביון היה שר הביטחון לשעבר ח"כ עמיר פרץ, שסייר אתמול (שלישי) בעיר ביחד עם סביון ועם אנשי המטה וערך בה כמה מפגשים. היום הגיעה לחיפה ח"כ מיכל בירן, שנמנית עם אנשיו של גבאי, ובמטה רואים בכך סוג של נקמה מתוקה ביו"ר המפלגה. מחר צפוי להגיע לעיר ח"כ איציק שמולי, וביום שישי תהיה זו ח"כ רויטל סוויד.

בשבוע הבא, מבטיחים במטה סביון, צפויים לבקר בחיפה יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת ח"כ איתן כבל ומזכ"ל המפלגה ערן חרמוני – האיש שסביון חב לו יותר מאשר לכל אחד אחר את תמיכת מפלגת העבודה בו. גם ראש העיר לשעבר עמרם מצנע הודיע על ביקור בחיפה במסגרת תמיכתו בסביון, וכך גם ח"כ יחיאל (חיליק) בר וח"כ איילת נחמיאס-ורבין שתצטרף לסיור של סביון ואנשי מטהו בקרית חיים.

 

 

ח"כ בירן, כמי שמזוהה עם גבאי שהביע תמיכה בקליש רותם, את תומכת בסביון?

"הדברים אינם קשורים. אני מכירה את סביון כבר הרבה שנים ויודעת שיש לו גם הרבה ניסיון וגם הדבר הכי חשוב – הטלפון הסלולרי שלו נשאר זמין גם אחרי שהבחירות מסתיימות. שמחתי לעזור לו מכל הלב".

את חושבת שגבאי טעה בתמיכתו בקליש רותם?

"אני מבינה שהיה פה מגוון של אילוצים. אני מקבלת לגמרי את החלטתו של גבאי, אבל באופן אישי אני בוחרת לעזור לסביון".

 

ישראל סביון וח"כ מיכל בירן בפגישה עם מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא. על הראש של אבי גבאי (צילום: עושים עניין)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מתבייש בשם בוחריו בעבר

    סביון הוא נינוזאור מיושן שרק הזיק לעיר בעשר השנים שהיה סגן של יהב. באותן שנים לא קידם אף אחת מההצעוצ שהוא זורק תניד לפהי הבחירות. להיפך הוא ויהב רק פסלו יוזמות למען הגמלאים והעלו ארנונה.
    בטשה לבחור באחד כזה.

  2. שמעון

    אני מחרים את הבחירות בחיפה אין במי לבחור כולם עסקנים כולם לא למען התושבים כולם לא באמת חחושבים על תושבי חיפה הם רוצים כסא.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר