שמשון עידו. שלושת המנדטים שלו שקולים למנדט היחיד של הרב דובי חיון (צילום: יח"צ)
שמשון עידו. שלושת המנדטים שלו שקולים למנדט היחיד של הרב דובי חיון (צילום: יח"צ)

עידו התקפל: הליכוד בדרך לקואליציה

יו"ר סיעת הליכוד שמשון עידו התקפל, ויתר על דרישתו לשמש סגן ראש עיר בשכר למשך קדנציה והסכים לשמש בתפקיד למשך חצי קדנציה בלבד. עידו יחלוק את התפקיד ברוטציה עם יו"ר סיעת מר"צ הרב דובי חיון וישמש כסגן במחצית השנייה של הקדנציה

פורסם בתאריך: 27.11.18 10:00

סיעת הליכוד צפויה להצטרף עוד היום (שלישי) לקואליציה ולהגדיל אותה ל-20 חברי מועצת העיר מתוך 31 חברים.

הצטרפותה של הליכוד למחנה של ראש העיר החדשה עינת קליש רותם סוכמה לאחר שיו"ר הסיעה שמשון עידו ויתר על דרישתו הראשונית לשמש סגן ראש עיר בשכר למשך קדנציה והסכים לשמש בתפקיד למשך חצי קדנציה בלבד. עידו יחלוק את התפקיד ברוטציה עם יו"ר סיעת מר"צ הרב דובי חיון, וגם דרישתו לשמש סגן במחצית הראשונה של הקדנציה לא נענתה והוא יהיה סגנה של קליש רותם במחצית השנייה.

גורם בליכוד אמר היום ל"כלבו – חיפה והצפון": "יש התקדמות במגעים בין הצדדים".

 

 

בכך למעשה כופפה קליש רותם את עידו, ששלושת המנדטים שהוא מביא איתו לקואליציה הם שווי ערך למנדט הבודד של מר"צ. עידו ירד מהעץ הגבוה שעליו הוא טיפס לאחר שהבין כי ראש העיר לא מתכוונת להפר את הבטחותיה לסיעות השונות שניתנו עוד לפני הבחירות.

כעת, לאחר שכל הוועדות המשמעותיות כבר אוישו על ידי חברי המועצה מהסיעות השונות, צפוי יו"ר סיעת חיפה מתחדשת דוד עציוני, שקיבל לידיו רשימה של תפקידים בהסכם שנחתם בינו לבין קליש רותם לפני הבחירות, לוותר על חלק מהתפקידים לטובתם של עידו והליכוד. כזכור, עציוני היה זה שהפעיל לחצים על עידו להצטרף לקואליציה.

עם הצטרפותה הצפויה של הליכוד לקואליציה מסתמן כי נסתם הגולל על הצטרפותה של חד"ש, ולראשונה אחרי 25 שנה לא יהיה למגזר הערבי נציג בצמרת קבלת ההחלטות העירונית.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. תיקון הטעות

    מרצ היא כיום סיעה ערבית לכל דבר הרי רצו לחבור לרשימה המשוצפת בכנסת. ככה שנציג ערבי יש וזה חיון

  2. האזרחי

    אני במקומו הייתי נשאר באופוזיציה ובונה את עצמי כמועמד לראשות העיר

  3. סתם אחד

    האזרחי אתה תמים.מדובר בגזירת קופון לא לקדנציה שלמה אלא לחצי. יש אנשים שמתפרנסים מפוליטיקה לכאורה.. אני לא יודע אם זה המקרה אבל אני חושד.אם הליכוד היה יכול למצוא בעל שיעור קומה היה מציג אותו.מה לעשות פוליטיקאים מרפדים ראשם של אנשים הנופשים בעורפם והתוצאה אין מועמדים. כי אף אחד לא מעונין בסיטואציה של קפד ראשו.הפוליטיקה היא מאד חומרית ולא ערכית..

  4. מתי טיקטינסקי

    הליכוד לא השכיל להבין את הלך הרוחות בעירוהיו צריכים לעשו8ת מעשה ולהצהיר כי יש לתמוך בד"ר קליש רותם ולעשוןת עמה הסכם הבנות לפני ובסמוך לבחירות .עתה הם מתבזים וגוררים עצמם לקואליציה וטוב שכך. הייתי מצפה שאנשי הליכוד ינהלו את עצמם בצורה ערכית ובמיוחד לאחרנ הליכת יהב "ועליתו לקנוסה" ובקר את גאפר שבור הרגל. הרי ברור עבור מה הפגין אותו האיש . צר לי שהליכוד בחיפה הכזב את בוחריו.יש ערכיות גם לשם "ליכוד" וההתנהגות היתה צריכה להיות בהתאם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר