עיריית חיפה. ההוראה תחול על כולם? (צילום: יפית שקאלו)
עיריית חיפה. ההוראה תחול על כולם? (צילום: יפית שקאלו)

על חברי המועצה נאסר לפנות לגורמי המקצוע בעירייה

עינת קליש רותם הודיעה לחברי מועצת העיר כי נאסר עליהם לפנות לגורמים המקצועיים בעיריית חיפה וכי בכל שאלה ובעיה הם מתבקשים לפנות למזכירת העיר או למזכירת המועצה, והן יעבירו את פניותיהם להמשך טיפול. באופוזיציה זועמים וטוענים להדרה. יו"ר הירוקים אביהו האן: "אנחנו יודעים בבירור שחברי הקואליציה פונים ישירות לעובדי העירייה"

פורסם בתאריך: 24.12.18 16:40

ראש העיר עינת קליש רותם הודיעה לחברי מועצת העיר כי נאסר עליהם לפנות בשאלות ובבעיות לגורמים המקצועיים בעיריית חיפה וכי בכל שאלה ובעיה הם מתבקשים לפנות למזכירת העיר או למזכירת המועצה, והן אלו שיעבירו את פניותיהם לבכירי העירייה ולמנהלי האגפים והמחלקות.

במכתב שנשלח היום (שני) נכתב: "עם כינונה של קדנציה חדשה אבקש להסב את תשומת לבכם לכך שחברי מועצת העיר הם הגוף המחוקק והמפקח על פעולות העירייה. המערכת האדמיניסטרטיבית של העירייה היא נפרדת ממועצת העיר, ובראשה עומדת ראש העיר והיא מנוהלת על ידה ועל ידי המנהלים הבכירים הכפופים לה. בכל עניין שיש לחברי המועצה צורך בו, עליכם לפנות למזכירת העיר ולמזכירת המועצה והיא שתטפל – בסיוע של לשכת ראש העיר – האם לבקש התייחסות של מי מעובדי העירייה וכיצד להשיב לפונה. החריג היחיד הוא זכותו של חבר מועצה לפנות ליועץ המשפטי לעירייה ולקבל חוות דעת".

יצוין כי נוהל זה היה קיים גם בתקופתו של ראש העיר הקודם יונה יהב, אך גם חברי הקואליציה וגם חברי האופוזיציה ידעו שהם יכולים לפנות ישירות לגורמים המקצועיים בעירייה לבירור סוגיות שונות. חידודו של הנוהל מעורר זעם בקרב חלק מחברי האופוזיציה שחוששים כי מדובר באמצעי להדרתם בו בזמן שחברי הקואליציה יוכלו לפנות ישירות לפקידות הגבוהה.

 

 

יו"ר סיעת הירוקים אביהו האן, יש מי ששווים יותר ומי ששווים פחות?

"המכתב אמנם מיועד לכל חברי המועצה, אך אנחנו יודעים בבירור שחברי הקואליציה פונים ישירות לעובדי העירייה. לכן לא נסכים לשום איפה ואיפה ונדרוש שההנחיה תופעל על כולם. לא נאפשר להדיר אותנו ממתן שירות לתושב כפי שאנחנו עושים במשך שנים רבות. נברר את הנושא הזה במועצת העיר הקרובה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן

    איזו קליש\אה! אני ממש מאוכזב מהקליש הזו, מהכי 'דמוקרטית' אנחנו רואים שיוצא פה הכי דיקטטוריות ומנהיגה רעה!

  2. יוסף

    מחכה מאוד לראות תיקון פשעי בניה והזנחת תלונות תושבים לפיקוח העירוני במשך שנים רבות .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר