ניר ענבי. הסיפור רחוק מסיום
ניר ענבי. הסיפור רחוק מסיום

יעקב ברנע עזב את מחלקת השחמט של מכבי ומתכוון תביעה

בסביבתו של יעקב ברנע, ששימש בתפקיד ראש המחלקה, טוענים כי הוא התבקש על ידי האגודה לבחור לראשות האיגוד מועמד שלא היה מקובל עליו, ומשסירב הפעיל עליו יו”ר האגודה ניר ענבי לחצים. זה נגמר בתשאול במשטרה

פורסם בתאריך: 19.9.17 10:21

סערה במחלקת השחמט של מכבי חיפה: ראש המחלקה יעקב ברנע, ששימש בתפקיד במשך שנים רבות, עזב את מכבי ומתכוון להגיש תביעה משפטית נגד יו”ר אגודת מכבי חיפה ניר ענבי ונגד האגודה עצמה על הפרת הסכמים לטענתו.

הרקע לעזיבתו של ברנע הוא הבחירות לראשות איגוד השחמט הארצי. ברנע, כך טוענים בסביבתו, התבקש על ידי ראשי האגודה לבחור באחד מהמועמדים אך הוא היה מעוניין לבחור במועמד אחר, והדבר הוביל לעימות בינו לבין ראשי האגודה. העימות לא נשאר בכותלי האגודה, והמועמד שבו תמך ברנע קיבל מסרים ולפיהם ענבי מפעיל לחצים על ברנע לא לבחור בו. בשל כך הוגשה תלונה במשטרה נגד ענבי והוא אף הוזמן לתשאול. ברנע הוזמן גם הוא לתת עדות בעניין, ובסביבתו טוענים כי הוא העיד שאכן הופעל עליו לחץ אך זה לא כלל איומים. בשל עדותו זו הסתיימה הבדיקה המשטרתית.

ברנע סיים כאמור את דרכו במועדון, אך הפרשה רחוקה מלהסתיים. ברנע מתכוון להגיש תביעה בגין כספים שהוא טוען שחייבים לו, ואמר ל”כלבו – חיפה והצפון”: “אני חושב שענבי והאגודה צריכים ללמוד לכבד הסכמים מול שחקנים, מאמנים ובעלי תפקידים שחתומים בה, ואני מתכוון לפעול משפטית בעניין הזה”.

מאגודת מכבי נמסר בתגובה: “סיום דרכו של ברנע כראש מחלקת השחמט נבע משיקולים מקצועיים בלבד. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו ומודים לו על תרומתו לאגודה”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר