מרגריטה בלינדר (צילום: עצמי)
מרגריטה בלינדר (צילום: עצמי)

"חשוב לי להתאים לכל לקוח את החליפה שמתאימה לו"

23 שנים בבנק. אוהבת לקרוא ספרים ולאפות עוגות. הכירו את מרגריטה בלינדר, מנהלת נציגות משכן בסניף חיפה הראשי, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 12:52

שם: מרגריטה בלינדר.

מגורים: חיפה.

מצב משפחתי: נשואה ואימא לשלושה ילדים.

כמה זמן בבנק: 23 שנה.

תפקיד: מנהלת נציגות משכן בסניף חיפה הראשי. "משכן הוא תחום מאוד רחב ומאוד מעניין. הוא כולל בתוכו שינויים רבים וכל הזמן לומדים בו דברים חדשים. הפעילות כוללת פגישות עם לקוחות, פתיחת תיקים, אישורי משכנתא, מעקב ועוד. אנחנו נפגשים עם הלקוח, עוברים על העסקה שהוא רוצה ובודקים מה ניתן לאשר ומה לא. לעיתים, מגיעים אלינו לקוחות שרוצים לרכוש בית, ואנחנו רואים שהם לא יוכלו לעמוד בהחזר התשלומים. במקרה כזה, אנחנו ממליצים להם לחפש משהו שיתאים להכנסה שלהם. יש גם פעמים שאנחנו גם לא מאשרים ומסבירים ללקוח בנועם מהי הסיבה".

למה דווקא משכן: "למשכן הגעתי בתור יועצת משכנתאות ובהדרגה התקדמתי. מדובר בתחום שיש בו הרבה עניין והוא מאוד דינמי. אין עסקה אחת שדומה לאחרת. יש לנו מגוון של עסקאות ולקוחות שמגיעים מערים שונות. התחום כל הזמן משתנה בגלל הוראות של בנק ישראל, וזה מכניס בו עוד עניין. אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה, במיוחד את העבודה עם האנשים".

 

 

מה החזון שלך: "חשוב לי שהלקוח יהיה מרוצה ושנבנה לו את התמהיל הנכון. לא פעם, לקיחת משכנתא היא תהליך שמפחיד את הלקוחות, שכן זו עבורם אולי העסקה הכי משמעותית בחיים. לכן, חשוב לנו ללוות אותם ולתת להם תמיכה לאורך כל הדרך. בנוסף, חשוב לנו להתפתח ושיהיו כמה שיותר לקוחות מרוצים שימליצו עלינו ללקוחות נוספים. זה תורם ללקוחות, לבנק ולי באופן אישי".

מוטו בעבודה: "שקיפות ומקצועיות. מאוד חשוב לי להתאים לכל לקוח את החליפה שמתאימה לו, על פי מידותיו".

הלקוח המקומי: "יש לנו מגוון של לקוחות. מצד אחד, יש לנו לקוחות בני 25 שרק התחתנו, וזה הבית הראשון שלהם, ומצד שני, יש לנו לקוחות בני 60 פלוס שזה הבית השני או השלישי שלהם. הלקוחות שלנו הם מכל המגזרים – דתיים, חילוניים, ערבים ויהודים".

מתחרים: "תחרות היא תמיד דבר טוב, והשוק הוא מאוד דינמי. קשה מאוד להתחרות בנו".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני אוהבת לקרוא ספרים ולאפות עוגות".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "מקווה שבאותו מקום ובאותו תפקיד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר