עדי אביב (צילום: עצמי)
עדי אביב (צילום: עצמי)

"לראות עסק שמתפתח בליווי של הבנק – זה סיפוק מקצועי שאין לו תחליף"

14 שנים בבנק. אוהב את הים ומנחיל את האהבה הזו גם לילדיו. הכירו את עדי אביב, מנהל בנקאות עסקית בסניף כיכר פריז בחיפה, מקצוען של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 12:55

שם: עדי אביב.

מגורים: קריות.

מצב משפחתי: בן 37, נשוי ואב לשניים.

כמה זמן בבנק: 14 שנה.

תפקיד: מנהל בנקאות עסקית בסניף כיכר פריז.

למה דווקא מנהל עסקי: "בראשית דרכי בבנק סימנתי את הבנקאות העסקית כתחום המאתגר והמעניין ביותר עבורי מכל תחומי הבנקאות המגוונים. היה לי ברור שבמקום הזה אני מעוניין ללמוד לצמוח ולהתפתח. הקצב המהיר והדינמי, המשימות האנליטיות, הקשר הרציף עם הלקוחות, ניהול התיק העסקי והליווי השוטף של הלקוח – הם אלו שמגנטו אותי לתחום זה. לתפקיד הנוכחי הגעתי לאחר ארבע שנים בתחום. התפקיד הוסיף לעבודתי עומק ואחריות, אך בעיקר הכפיל את הסיפוק וההנאה".

מה החזון שלך: "אני מאמין שכמנהל בנקאות עסקית, על הצוות שלי ועליי להיות הכתובת הראשונה עבור הלקוחות שלנו, בכל פעם כשעולה אצלם צורך, רעיון עסקי או אפילו סתם רצון להתייעץ. כדי להיות ראויים לכך, אנו מחויבים למקצועיות, זמינות ושירות ללא פשרות, ושואפים ליצור עם כל לקוחותינו מערכת יחסים המבוססת על היכרות אישית עם הבנקאי המטפל באופן המייצר אמון הדדי ופתיחות".

מוטו בעבודה: "'הכל אפשרי – אין קשה מדי ורחוק מדי'. בגישה נכונה, ידע מתאים והרבה רצון ניתן לעשות הכל".

סיפור בלתי נשכח: "אומרים ש'אדם הוא עולם ומלואו', אם כך, עסק, חברה או מפעל הוא היקום כולו. פעילות של יותר מעשור מול אלפי עסקים מייצרת המון אירועים וסיפורים, אך דווקא תקופת הקורונה רצופה באינספור סיפורים קטנים, שהם חלק מסיפור אחד גדול. הקורונה הוכיחה את חשיבות הקשר של הלקוח העסקי והבנק. לשמוע מלקוחות בזמן אמת שבזכות התמיכה שלנו בהם לאורך התקופה הארוכה והמורכבת, העסק הצליח להתמודד ולשרוד – זה מחמם את הלב. כמו כן, גם לראות עסק שגדל, צומח ומתפתח בליווי ותמיכה של הבנק – זה סיפוק מקצועי שאין לו תחליף".

 

 

הלקוח המקומי: "בעל רמת מודעות גבוהה לתחרות וליכולותיו, מעריך שירות טוב, מקצועיות וזמינות. הלקוח המקומי מבין שהסתגלות היא שם המשחק, וברוח התקופה יוזם ומיישם שינויים להתמודדות עם ההשלכות הפיננסיות של משבר הקורונה. מהצד השני, הוא שואף לנצל הזדמנויות עסקיות רלוונטיות לתקופה. לכן, אנחנו עם מגוון האינטראקציות שלנו עם הלקוח העסקי מכוונים להסתכלות עסקית משותפת רחוקת טווח, שתהווה עבורו מקפצה לניצול הזדמנויות עסקיות מצד אחד, וכר בטוח לצלוח תקופות משבר מצד שני".

מתחרים: "השוק רווי במתחרים טובים וראויים, וכמעט כולם 'נלחמים' על הלקוחות העסקיים. אני מאמין שלקוח עסקי שעובד איתנו שנים רבות בוחר בנו כל יום מחדש, ולכן אסור לקפוא על השמרים. עלינו להיות טובים יותר, מקצועיים יותר ושירותיים יותר בכל יום מיום האתמול. הסוד טמון בהענקת ערך ללקוח, בחיזוק הקשר הבינאישי של הבנקאי והלקוח, בייעוץ ובהכוונה בנקאית ועסקית לכל אורך הדרך. המחלקה שאני מנהל מתמחה בנוסף גם בטיפול בלקוחות הפעילים במט"ח, בסחר חוץ ובבנקאות הייטק, כך שמגוון הלקוחות הוא רב ומעניין. לא מזמן שאלתי לקוח ממה הוא הכי מרוצה אצלנו, והוא ענה לי: 'לכם יש את האקס פקטור'. אולי הוא צודק".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך: "אני מאוד אוהב את הים. החיבור לים החל בתקופת הילדות והמשיך בשירות הקרבי בחיל הים, וכך עד היום, כשאני מנחיל את האהבה הזאת גם לילדיי. הים הוא פרטנר טוב לרגעים שלווים ושקטים ורגעים משפחתיים מהנים וגם לרגעי אקשן בספורט ימי".

איפה תהיה בעוד 10 שנים: "אהיה הכי בנאלי שיש. בריאות איתנה לסובביי והמשך עשייה והתפתחות בלב הפעילות העסקית בבנק והמשך טיפוס בסולם הדרגות לתפקידי ניהול בכירים יותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר